הפסטיגל שחוגג השנה את יום הולדתו ה-43, ומכיל את מיטב השחקנים והאומנים הכי מצליחים בארץ - ערך בשבוע שעבר את אירוע ההשקה החגיגי של שיריו. הקאסט הנוצץ של מופע הילדים שצפוי לעלות בחנוכה, התראיין וסיפר על הנושא הנבחר השנה - "Sing פסטיגל - תנו למוזיקה לחבר בינינו". הזמר הראל סקעת סיפר בראיון ל-TMI על ההכנות למופע, העבודה האינטנסיבית והפרישה משולחן השיפוט ב"כוכב הבא".

הראל סקעת בריאיון ל-TMI על הפסטיגל (צילום :קיץ ברבנר)

ממה שראיתי בסרטונים אתה הולך להיות הנבל, הדמות הרעה.
"כן השנה אני משחק את הרע. מאתגר, אתה יודע, לכל אחת מאיתנו יש איזה רוע קטן. זו פעם ראשונה שאני משחק דמות רעה, אמרתי לכל הסביבה שלי - תתכוננו אני הולך להתחבר לדמות בחודשים הקרובים".

עשית איזה אימונים, היית רגע לקופאית?
"אממ... לא, לפעמים אני חושב שאם הייתי טיפה יותר רע... נמצא את זה".

ספר על איזה רגע, מצחיק, מיוחד, מהעבודה עד כה על הסרט, על הפסטיגל.
"לעבוד בהפקה כמו הפסטיגל זה ההפקה הכי מצחיקה שיש. אתה אמור להיות רציני אבל קורים דברים מצחיקים, כל כך מגניבים ופאלטות, ופדיחות והרבה אנשים שאתה אוהב. מצד אחד אתה נקרע מצחוק ומצד שני מנסה להיות רציני".

אמרת פדיחות, ספר על איזה רגע שטותי שקרה במהלך העבודה.
"עדיין לא ממש התחלנו לעבוד על המופע עצמו. אבל מניסיון פסטיגלים קודמים, יש רגעים שאתה לא יוכל לדבר מרוב שאתה צוחק, זה קורה על הבמה".

איך מתמודדים עם האינטנסיביות של הדבר הזה?
"אסור לחשוב זה, אסור להבין לאן אתה נכנס. אם אתה לא מבין אתה פשוט מופתע, אבל עד שאתה מעכל -  זה נגמר".

לאחרונה החלו המיונים לעונה החדשה של 'הכוכב הבא' - איך זה מרגיש להיות כאן ולא להיות שם?
"לי היה מאוד כיף ב'כוכב הבא', הייתי שם חמש עונות ובאיזשהו שלב הרגשתי שאמרתי את כל מה שיש לי להגיד, ראיתי כמעט כל דבר, וחזרתי למוזיקה שלי, חזרתי לבמה, חזרתי להתעסק במאה אחוז במוזיקה. אבל כיף לראות את התוכנית הזאת, וכיף לראות את החברים שלי יושבים שם. האנשים שמגיעים לתוכנית, ונבחרים שם - הם האנשים שמובילים את תעשייה המוזיקה".