לפני כמעט שנתיים, בגיל 44, חשף הזמר, השחקן והקומיקאי ניקי גולדשטיין, שגם השתתף ב"כוכב הבא", בראיון שערך ל"חדשות סוף השבוע" של חברת החדשות, כי הוא בזוגיות עם החבר הכי טוב שלו, אייל שלום. כעת, משפחתו של גולדשטיין נחשפת בריאליטי חדש.

כזכור, בכתבה בחדשות סוף השבוע השניים סיפרו איך היו נשואים לנשים, הביאו ילדים ואף התנהלו כ"רביעייה" שמבלה יחד, ולאחר שהתגרשו הטילו על המשפחות שלהם את הפצצה כי הם מנהלים מערכת יחסים. "כשאני מסתכל עליו היום אני רואה שאנחנו מאוהבים", אמר גולדשטיין והוסיף: "אין ספק שהטלנו עליהם פצצת אטום. פגענו בדרך באנשים שלא מגיע להם". "הייתה פה בעיה כפולה", סיפר שלום באותה כתבה. "כי זו בעצם פעם ראשונה, סוג של התנסות עם גבר, ואחר כך, זה ניקי, כלומר... זה קרה עם החבר הכי טוב. נורא חששנו מזה". כעת חברת yes תעלה דוקו ריאליטי חדש בהשתתפות משפחת גולדשטיין.

ניקי גולדשטיין, אייל שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקי גולדשטיין, אייל שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הכל היה רגיל בבית משפחת גולדשטיין, עד שיום אחד הם פתחו טלויזיה, וגילו שניקי, הבן להתפאר בו, נפרד משירלי, אשתו, והתאהב באייל, החבר הכי טוב שלו מהתיכון. עכשיו, הגיע הזמן של כל בני המשפחה לצאת מהארון עם הרצונות והחלומות שלא הגשימו.

אמא מדלן ראשת השבט הבולגרי והמאביסה המשפחתית, הנשמה הטהורה אבא אריה, חגית הבכורה, הרוקחת הלאומית, האח מוטי שאמא עדיין שולחת לו סירים במעלית, בני, המכונה בני המניאק כי הוא מסרב להתחתן, הגרושה שירלי ובן הזוג אייל  מגיעים לכבוש את המסך ולהציג את הגרסה שלהם למשפחה ישראלית הכי אותנטית, מצחיקה, נורמלית ולא נורמלית שראיתם