רק התחיל וכבר נגמר: סדרת הדוקו-ריאליטי "משפחת שדה" של HOT שעלתה לאוויר לפני שלושה שבועות בעונה שנייה ועוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית, אלירז והילדים ליאם, אלין ואריאה הקטנה - מגיעה הערב אל סופה, ובהצצה לגולשי TMI אילנית מדברת על הרגע הקשה שחוותה כעברה הפלה טבעית. 

במהלך העונה נחשפנו לחייהם האישיים של בני המשפחה - החל מהפריצה של אלין וליאם לעולם המוזיקה, דרך החיפוש העצמי של אלירז עד לשיחות והטיפולים לגבי תוספת חדשה למשפחה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
אילנית לוי ואלירז שדה על הניסיון להיכנס להיריון נוסף (צילום :באדיבות HOT)

במהלך צילומי העונה הראשונה נכנסה מלכת היופי לשעבר בהריון, מה שסיפק לא מעט רגעים מרגשים ומלחיצים לצופים אבל מסתבר שלא רק הלידה הייתה חוויה קשה עבור השניים, אם כי נחשף כי לפני ההיריון עם אריאה, לוי הייתה בהריון וחוותה הפלה. "אתה לא מבין באמת מה רואים במסכים, אבל זה בעצם עובר שכבר לא איתנו. זה סוף העולם באותו רגע. אני חושב שזה הרגע הכי קשה שהיה לי בחיים". לוי, סיפרה במאי 2022 ל"ערב טוב עם גיא פינס" כי נשאלה על ידי עורכי התוכנית האם היא מוכנה להכניס את סיפור ההפלה לסדרה וסיפרה שהחליטה שכן. "לי מאוד עזר שיתוף של אחרות, להבין שלא רק אני בסירה הזאת, רציתי גם להעביר את זה הלאה, לשתף כדי לעזור לנשים אחרות".

בהצצה לפרק סיום העונה החדשה של ״משפחת שדה״ שמשודר הערב ב HOT Real ובHOT בידור אילנית ואלירז בביקור אצל הרופא מדברים על האפשרויות שעומדות בפניהם בדרך אל החלום לילד נוסף.

אילנית לוי, ליאם גולן, אלירז שדה, אלין גולן (צילום: רפי דלויה HOT)
אילנית לוי, ליאם גולן, אלירז שדה, אלין גולן (צילום: רפי דלויה HOT)

"פעם קודמת בכלל לא הייתה את המחשבה הזאת, נצליח, לא נצליח...", מספרת אילנית. "אז קיבלנו את הסטירה, הראשונה, בפעם שזה לא צלח לפני אריאה. זאת הייתה חתיכת סטירה מצלצלת, אבל עדיין לא היה בכלל אופציה של אולי לא נצליח. ופה יש את האופציה הזאת על השולחן שהיא מאוד מלחיצה".

"בסוף מה שצריך לקרות קורא, ומה שהשם מתכנן לנו, זה מה שיקרה. ואנחנו נעשה הכל. במשכלות, ובהנשה שהחיים עכשיו, המציאות שיש לנו כבר, תודה לאל, טפו, טפו, טפו, יותר חשובה מכל דבר אחר, אבל נעשה הכל בגדר המציאות הזאת כדי להצליח את זה. זה היה לנו ברור שפשוט זה לא הולך להיות. אבל אנחנו כמו שאומרים, ננסה... כל מה שאנחנו יכולים בגדר המציאות". ואלירז מסכם: "אנחנו נעשה הכל".