האהבה ממשיכה להפציץ את המסך: אחרי ש"חתונה ממבט ראשון" כבשה את כל טבלאות הרייטינג, "אהבה חדשה" הביאה נתונים נאים ל"רשת 13" ו"הקבוצה" הצליחה פחות - בשירות הסטרימינג "FREE TV" מבית "קשת" עובדים על ריאליטי הכרויות חדש. 

תוכנית המציאות "לאב איילנד" (“Love Island”), שמבוססת על פורמט בריטי שרץ החל מ-2005, ורצה בהצלחה בארה"ב מ-2015 בדרך לעשות עלייה לישראל, בהנחייתה של עדן פינס. והיום השוק הפרומו הראשון.

בפרומו שהופץ היום יש הצגה ראשונה של המתמודדים. הפרומו מתמקד בהצלחת הפורמט מסביב לעולם - סוף סוף גם אצלנו. אחד הרגעים מתמודדת אחת אומרת: "בגדול אני חולמת להתאהב", משתתף אחר מוסיף: "זה נטו פאן, זה נטו בלאגן". 

"אני לא מפחד מתחרות" אומר מתמודד אחד בפרומו, ובסוף הסרטון פינס אומרת: "אהבתן את מה שראיתן? את תתביישו וקחו צעד אחד קדימה".

פרומו "לאב איילנד", FREE TV (צילום :באדיבות FREE TV)

בסיס פורמט "לאב איילנד" ("אי האהבה") מושתת על  תחרות בין רווקים ורווקות ששוהים באתר נופש יוקרתי המצולם במעגל סגור 24/7 למשך תקופה ממושכת, כשמטרתם לצאת עם זוגיות. המתמודדים צריכים בתחילת העונה להתחלק לזוגות על פי בחירתם האישית, ומדי פעם הם מקבלים את האפשרות להחליף את בני זוגם. כמו כן לאורך העונה הם צריכים לעבור שלל משימות ולהתגבר על קשיים ודילמות חברתיות וזוגיות.

לאורך העונה הקהל בבית מצביע לזוגות המועדפים עליו, כאשר אלו שמקבלים את מספר הקולות הנמוך ביותר - מועמדים להדחה ואף עלולים לעזוב את המשחק. גם אלו שנותרים רווקים ולא מצליחים למצוא בן או בת זוג - מודחים. בפרק הגמר החגיגי, הזוגות שנותרו - מתמודדים זה נגד זה על אהבת הקהל. הזוג שזוכה במירב קולות הצופים -הוא הזוג המנצח.

הסדרה תושק במהלך אוקטובר הקרוב ותשודר במשך שבעה שבועות, בכל ערב פרק חדש. הצילומים התקיימו לאחרונה בוילה סודית מחוץ לישראל עם סבב ראשון של 11 משתתפים שווים במיוחד לצד מנחת התכנית: עדן פינס, שעבורה מדובר בטבילת אש כמנחת ריאליטי.  עדו מוסרי הוא ה"קול" של הסדרה, אלמנט נוסף שמזוהה עם הפורמט,  ומלווה את המשתתפים מבלי לחסוך מהם דבר.

לאב איילנד נחשב לפורמט הסטרימינג המצליח בעולם ומשודר מזה עשור במדינות רבות. הפרומו שיעלה הערב שופך אור על הצלחת הפורמט מסביב לעולם ולסערות שחולל הן בווילות  והן בקרב הצופים שהוא מגבש סביבו בכל מדינה.  הוא שודר לראשונה בבריטניה ב- 2015  ובו רווקים ורווקות נחשקים מחפשים אהבה. כולם נכנסים לתקופה ממושכת עם מעט בגדים ובעיקר עם בגדי ים לווילה היוקרתית, שמתועדת 24/7  והכל במטרה לצאת מאוהבים.  בתחילת העונה הם מתחלקים לזוגות עפ"י בחירתם ומקבלים מדי פעם את האפשרות להחליף את בני זוגם. לאורך העונה הם עוברים שלל משימות. אלו  מבין הזוגות שישרדו את ההדחות השונות ויגיעו לגמר –  יצא זוג אחד מנצח ואוהב