גשם זלעפות הפתיע אמש (ראשון) במהלך ההופעה של שירי מימון בלייב פארק בראשון לציון, מה שגרם לנפילת החשמל וההגברה. מימון נאלצה לשיר באקפלה, ללא מערכת הגברה, ולהתמודד לראשונה עם אירוע בלתי צפוי של כוחות הטבע ששיבשו את הופעתה.

הופעה של שירי מימון מופסקת בגלל גשם (צילום: אופיר שוחט, Digistage)

כעת, לילה אחרי המופע, מסכמת הזמרת את החוויה הקשה: "אתמול למדתי שיעור בענווה אל מול כוחות הטבע. הרצון בשליטה ובתכנון - יש מציאות אחרת שלפעמים דופקת בדלת. גיליתי שאני חזקה יותר מכפי שחשבתי והרבה בזכותכם. אני רואה מהבמה אלפים של אנשים עומדים בגשם, לא זזים, שרים אקפלה, עוצמים עיניים ומתפללים שהסופה תעבור. שהמופע יחזור. שנוכל לחגוג ביחד. לא נשברים, רטובים מכף רגל ועד ראש אבל לא זזים לשום מקום. מגוייסים מתפללים למעני".

עוד הוסיפה: "לא נתתם לי להישבר. אל מול הדמעות שלי, משבר ועוד משבר ועוד משבר ואתם שם. לא מוותרים לא נותנים לי לוותר. באמת שאין לי מילים מנסה לעכל, להבין מה בכלל קרה אתמול. איך זכיתי שכל כך הרבה אנשים שולחים לי כל כך הרבה אהבה. מי שהיה שם יודע שעברנו חוויה שלא תישכח. משתפת מעט מתרגשת מלא ובעיקר לא נרגעת. המשפט יש לי את הקהל הכי טוב בעולם מקבל היום חותמת נצח על הלב שלי". 

שירי מימון מתייחסת להופעה שהשתבשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שירי מימון מתייחסת להופעה שהשתבשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)