מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג מוכרת לרבים כאשה שפותחת מדי בוקר יחד עם בעלה, ליאון רוזנברג, את תוכנית הבוקר של קשת 12 - "פאולה וליאון" וגם כפעילה חברתית הפועלת רבות בתחום דימוי הגוף, אל מעטים מכירים את סיפור חייה.

בפרק של "ארוחה של החיים" שישודר מחר (שלישי) בכאן 11, השף ענר בן רפאל פורמן מארח בכל פרק את רוזנברג לארוחה שנתפרה למידותיה, שבה יגיש מנות מפתיעות, מרהיבות ויצירתיות על פי תחנות חייה. בהצצה לגולשי TMI מספרת רוזנברג על הרגעים בהם סייעה לאמה להתקשר לסבתה בארגנטינה מטלפון ציבורי:

פאולה רוזנברג מתארחת בתוכנית "ארוחה של החיים" (צילום: באדיבות כאן 11)

"אמא שלי, הרגעים שהכי הייתי רואה אותה מחייכת ושמחה, זה היה כשהיינו חוצות את המגרש לטלפן הציבורי, אז כדי להתקשר לארגנטינה צריך המון אסימונים", מספרת רוזנברג. "כל שניה צריך לשלשל אסימון כי זה אוכל את האסימונים נורא מהר והיא הייתה מתקשרת לאמא שלה או לאחותה, ואני פשוט הייתי לוקחת את השקית ועומדת, ואני יודעת שהמשימה שלי זה שהשיחה לא תתנתק, ושהיא תוכל לדבר איתן".

"היא הייתה מחייגת ומדברת איתן, ואני הייתי משלשלת אסימון, אסימון, אסימון, כאילו... כאילו חיי תלויים בזה, שאני אשלשל את האסימונים מספיק מהר כדי שהשיחה לא תתנתק, והיא הייתה מדברת איתה לפעמים היא הייתה צוחקת, לפעמים היא הייתה בוכה, ומספרת כמה היא מתגעגעת וכמה קשה לה, והתפקיד שלי לא היה להיות חלק מהרגשות של הסיטואציה, אלא לדאוג לקו. אני חושב שזה...".

פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)

צינור החמצן של אמא שלך, מתי את מבינה שמשהו שם הפוך?
"זאת הייתה נראית לי סצנת חיים רגילה, עד שיום אחד... אני כותבת המון, ויום אחד בתוך הכתיבה... עולים דברים בתוך הכתיבה. ויום אחד כתבתי את זה, בלי לחשוב אפילו... הפסיכולוג שלי, הקודם, תמיד היה מחזיר אותי: 'עכשיו במקום הילדה שאת היית שם - תכניסי את אחת הבנות שלך, במקום שזו תהיה את, זו תהיה שילה או ארבל'. וזה היה מכניס אותי ל... מה פתאום, אני לא מוכנה שהן יהיו בסיטואציה כזו. ואז הוא אמר לי 'רק כאת שמה את אחת הבנות שלך, את יכולה להבין כמה זו סיטואציה שלא מותאמת לילדה".