המועמדים המקומיים לטקס פרסי המוזיקה ב-MTV אירופה נחשפים וחמישה זמרים ישראליים מועמדים לקבל את פרס אומן ה-MTV המקומי הטוב ביותר בפרסי המוזיקה. נועה קירל זמרת השנה וכוכבת האירוויזיון שכבשה כל פסגה אפשרית תתחרה ראש בראש עם מי שהפכה עם השנים לצ'ילבה ידועה שלה אנה זק, שרק לאחרונה  כזכור השתיים יישרו הדורים. 

קירל וזק יתחרו ראש בראש ונגד האומנים הנוספים ברשימה: הזמרת שירה מרגלית, הזמרת נונו שזאת השנה השנייה שהיא מועמדת וליעד מאיר. ההצבעה לזוכה תערך באתר של MTV במהלך החודש הקרוב. טקס ה-EMA לפרסי המוזיקה של ה-MTV ייערך בתחילת החודש הבא בפריז ויועבר בשידור חי ב-MTV ישראל וברחבי העולם בלמעלה מ-150 מדינות ויכלול מופעים של האמנים הגדולים בעולם. 

נונו (צילום: עמית סליקטר)
נונו (צילום: עמית סליקטר)


בכל שנה נשלחים נציג או נציגה מקומיים לטקס לייצג את MTV ישראל בקטגוריית Best Local Act. הזוכה בקטגוריה יקבל הזמנה לטקס ויזכה לצעוד על השטיח האדום בחשיפה בינלאומית. נועה קירל כבר זכתה בתואר הנכסף בפרסי ה-mtv כבר כמה שנים ברציפות וצעדה על השטיח האדום. בשנה שעברה הרשימה הייתה דומה, נועה קירל, נגד אנה זק ואליהם הצטרף גם יהונתן מרגי. באופן לא מפתיע נועה קירל זכתה גם בשנה שעברה. 

נועה קירל  (צילום: רויטרס)
נועה קירל (צילום: רויטרס)