כמדי שנה, גם ב-2023 עולה על הבמות ברחבי הארץ מופע הפסטיגל, שמכיל את מיטב השחקנים והאמנים הכי מצליחים בארץ של אותה התקופה. באירוע ההשקה של מופע הילדים שצפוי לעלות בחנוכה, ובו הושק הקאסט הנוצץ והנושא שנבחר להיות לנושא - "Sing פסטיגל - תנו למוזיקה לחבר בינינו", סיפר הזמר אושר כהן ל-TMI על ההכנות למופע.

"לא יודעים על מי הם נפלו": אושר כהן על המפגש עם האמנים הגדולים בישראל (צילום: קיץ ברבנר)

ספר לנו איך העבודה על הפסטיגל.
"וואלה, פרויקט מדהים. פעם ראשונה פסטיגל, מקווה שלא היחידה, אחלה קאסט, אחלה אנשים".

משהו שחלמת שתעשה?
"תראה, שאפתי להיות ברמות של אמן שמתאים לו לעשות פסטיגל. אני מודה שזה לא היה חלום שלי לעשות פסטיגל, אני אהיה הכי כן. כשאתה מגיע למצב שפונים אליך, אני מגיע למצב שנאי ממש עושה את שלי בקריירה".

ספר על איזה רגע מיוחד או מצחיק מהעבודה עד כה?
"אנחנו רק בהתחלה, גם החזרות, והצילומים, זה היו סשנים קטנים. אני מאמין שעוד נאסוף חוויות מצחיקות. הם לא יודעים על מי הם נפלו. אל תדאג, הולך להיות הרבה דברים השנה, אני מקווה לאסוף חוויות טובות".

עם מי ישבת בהפסקות? מי היו החברים שלך?
"תשעים ותשע אחוז מהקאסט הם חברים שלי, אם זה מהפקות קודמות ואם זה מעכשיו, נועה קירל, אנה זק, הראל סקעת. יש פה אמנים שיצרתי להם, שכתבתי להם שירים. אז אני מרגיש טבעי".

ספר על התפקיד שלך.
"התפקיד שלי זה בן אדם שרוב הדרך הוא די שקוף, עד שנותנים לו להתבטא וכשהוא מתבטא יש לו השפעה מאוד גדולה. ואני מאמין שיש לזה מסר חיובי, מסר שפונה לכולם. אני מאוד שמח שתפרו לי את התפריד הזה, כי זה דומה מאוד למשהו שהייתי במציאות, בקריירה. הרבה ניסיונות להצליח עד שבסוף זה קרה, אז ממש כיף".

יש לך זיכרון פסטיגל מהילדות?
"לא הייתי ילד פסטיגל, לקחו אותי לפסטיגל פנטזיה ב-2007, עם רן דנקר, אליענה בקייר ולירז צ'רכי, זה הפרצופים שאני זוכר".

מוכן לאינטנסיביות של הדבר הזה? המון הופעות ביום.
"נראה לי... הוא נקפוץ למים ונדע אם אפשר לשחות".

אושר כהן (צילום: אור גפן)
אושר כהן (צילום: אור גפן)