מגיש מהדורת חדשות 12 דני קושמרו הפך לגיבור "במלחמת חרבות ברזל", כשהיה הראשון לענות לשיחות של משפחות יישובי עוטף עזה, שנסגרו בממ"ד וזעקו למגיש בשידור חי שיעזור להם כי מחבלים נמצאים בביתם או מהמבלים במסיבה ברעים שהתחננו ממנו לעזרה. קושמרו אף לא חסך את רגשותיו והזיל דמעות כשירד לדרום וליישובי העוטף לסקר את הזוועות, עוד לפני שבכירים בממשלה התייצבו שם.

לא בכדי, הוא זכה יחד עם תמיר סטיינמן לחולצות עם הדפס שלהם, שארגנה יוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ, שהרווחים ממכירתן יתרמו לתושבי העוטף. אמש (רביעי) שידר קושמרו יחד עם סטיינמן את המהדורה המרכזית מהדרום, כשסטיינמן דיבר על תושבי הדרום המפונים שלא מקבלים תמיכה מהממשלה שנרדמה בשמירה.

דני קושמרו מתפוצץ בשידור חי בחדשות 12 (צילום מסך חדשות 12)

"חייבים שם למעלה להתעורר", אמר סטיינמן, מה שגרם לקושמרו לצאת מדעתו ולהתפוצץ בשידור: "להתעורר, אל תשנו כל הלילה ותטפלו בכל הבעיות, מה עובר עליכם, איך יכול להיות שעם ישראל עושה את זה ואנשים שאנחנו משלמים להם משכורת, זזים באיטיות כזאת, זה מוציא מהדעת". קושמרו וסטיינמן זכו אמש גם להרגיש על בשרם על הנדיבות ורוחב הלב העצום של האזרחים התורמים, כשנשים הגיעו עם מטעמים לעמדת החדשות בדרום והגישו לסטיינמן וקושמרו. 

המטעמים שיקבלו קושמרו וסטיינמן בעמדת השידור בדרום (צילום מסך אינסטגרם)