כבר מעט שלושה שבועות עברו מאז מתקפת הטרור האכזרית של ה-7 באוקטובר, ועוד ועוד אמנים משיקים שירים לאור המצב החדש אליו נכנסו המדינה. עומר אדם והצמד עמית דובדבני וארז אייזן - "אינפקטד מאשרום" השיקו היום סינגל מרגש לזכר נרצחי פסטיבל "Nova" שהתקיים בשבת 7.10.2023.

את המילים הנוקבות כתב והלחין מעומק הלב ובכאב עז היוצר שי ״שרק״ הורביץ: "עכשיו נשאר לי רק שקט, ואין לי אף אחד הלב שלי צורח כי היא תרקוד לנצח בשקט, ואין לי אף אחד הלב שלי שוכח שהיא תרקוד לנצח". בפוסט שהעלה עומר אדם הוא כותב: "כשהייתי בכיתה א' הייתה לי מורה אחת שאני בחיים לא אשכח מה היא לימדה אותנו בשיעור הראשון איתה, היא סיפרה שיש שפה אחת יחידה ומיוחדת שלא משנה באיזו מדינה בעולם ננחת, את השפה הזאת כל העולם מכיר ומבין ולשפה הזאת קוראים 'מוזיקה'".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Omer Adam‎‏ (@‏‎omeradam‎‏)‎‏

"לקח לי זמן לעכל ולהגיב אמנותית למה שקרה בשבת השחורה", הוסיף הזמר. "רצחו אותנו, את כולנו ואני מרגיש שרצחו אותי באופן אישי. לא עניין אותם אם אתה יהודי או לא, זה פשוט כוחות האופל באו לפגוע בכוחות הטוב, במסיבה. האנשים הכי טובים הכי שמחים והכי יפים במדינה היו שם, חברים וחברות שלי, אנשים שרצו רק לרקוד וליהנות עם מוזיקה טובה ובחיים לא ציפו שברגע המאושר ביותר, במקום הכי בטוח שלהם, דווקא שם יתנגן השיר האחרון שלהם".

"באותה מידה הדבר המזעזע הזה יכול לקרות בהופעה שלי, בטומורולנד או בכל מקום אחר", המשיך אדם. "אתם חייבים להבין! המלחמה הזאת היא מלחמת דת! זאת מלחמה על החופש, על השמחה, אל האנושות, האנושיות ועל השפה הבינלאומית היחידה בעולם! עמית דובדבני וארז אייזן, אינפקטד מאשרום, הרכב הטראנס הישראלי הבינלאומי התחברו כמוני למילים הכואבות של השיר שכתב שי שרק הורביץ ‎ויחד יצרנו את ‎ 'תרקוד לנצח'".

"7.10.23 לעילוי נשמת כל הנרצחות והנרצחים, נשים, גברים, קשישים וטף, לוחמים ולוחמות, אנשי כוחות הביטחון וההצלה. עם ישראל חי, וירקוד את זיכרונכם לנצח". בפוסט שהעלו אינפקטד מאשרום הם כותבים: "'תרקוד לנצח' מוקדש לכל הקורבנות שקיפחו את חייהם ולמשפחותיהם, השיר זועק את הכאב והאובדן העצומים שאנחנו חווים מאז הבוקר של ה-7 באוקטובר. עם ישראל חי וירקוד את הזיכרון שלכם לנצח. מחזקים ומחבקים, דובדב ואייזן".