השחקן אושרי כהן הגיע לפסטיבל הסרטים בטאלין שבאסטוניה, לכבוד הסרט בכיכובו - "מלך החגיגת" שמועמד לפרס על קטגוריית סרטי הדוקו. כהן הגיע לפסטיבל כשהוא עונד את הסרט הצהוב על ידו, הסרט שהפך לסימן ההיכר של המאבק לשחרור החטופים מעזה, ועל כף ידו כתב "Bring them back". הכוכב שיתף סרטונים באנגלית ובעברית כשאמר: "אנחנו נמצאים בפסטיבל הבינלאומי באסטוניה, יש שטיח שחור,  ולא אדום, ככה הם החליטו, אבל זה מתכתב עם התחושה שיש לי ולמשלחת הישראלית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Oshri Cohen‎‏ (@‏‎oshricohen‎‏)‎‏

"הגענו בלב כבד", המשיך הכוכב לשתף בתחושותיו המעורבות בתקופה הזו, "אבל היה חשוב לנו להגיע כדי שהשטיח הזה לא יישאר ריק מישראלים. בתוך המחשבות על הסרט וההצלחה שלו והרצון שיזכה, יש לנו דבר אחד מעל הכל שהוא הרבה יותר חשוב וכתבנו אותו על הידיים -'Bring them back'. אנחנו מרגישים שהחזית של המלחמה היא מעבר לקרבות , יש את החזית של האומנות שבתקופות כאלה הולכת לאיבוד, ונעשה כל מה שאפשר כדי להמשיך להשמיע את הקול שלנו, להמשיך לעשות יצירה ישראלית, והיום פה בשטיח השחור באסטוניה אני מרגיש הכי ישראלי שיש." 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Oshri Cohen‎‏ (@‏‎oshricohen‎‏)‎‏

בשלב הזה, הציג השחקן הנרגש את הכתובית על ידו השנייה כשהוא נחנק מבכי: "ועוד דבר אחד קטן - ליאם שרם, זה היום הולדת שלו, אני אוהב אותך הכי, וכמה שאני רחוק אני הכי קרוב אליך וזה בשבילך, גם אם נזכה וגם אם לא". ליאם שרם כזכור נרצח במסיבה ברעים. יהי זכרו ברוך.

ליאם ז''ל וסימונה שרם (צילום: צילום פרטי)
ליאם ז''ל וסימונה שרם (צילום: צילום פרטי)