אשת העסקים, חברת הכנסת בדימוס והזמרת פנינה רוזנבלום השתתפה בסוף השבוע בתכנית החדשה של יעל פוליאקוב ותם אהרון בערוץ רשת 13. במהלך התכנית סיפרה רוזנבלום שהייתה ברומניה בשבעה באוקטובר: "כל רגע רציתי לחזור. אני חושבת שיותר מפחיד להיות שם מאשר פה. כל ישראלי צריך להיות פה. זה היה דבר שלא חווינו מעולם. זה מאוד קשה להיות היום בחו"ל כי אתה מרגיש את האנטישמיות. שמתי לרגע כובע, כדי פחות לבלוט. היום כל ישראלי ויהודי, יותר טוב שיהיה בארץ, הרבה יותר בטוח פה מאשר כל מקום אחר בעולם". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
פנינה רוזנבלום בשיר חדש על השבעה באוקטובר (באדיבות רשת 13) 

רוזנבלום שיתפה בשירה החדש, אותו כתבה בעצמה והלחין אסף ניסים וביצעה אותו לראשונה בתכנית. השיר הפך לוויראלי בדקות ספורות והתגובות לא איחרו לבוא. בין היתר נכתב בטוויטר: "לפנינה רוזנבלום שלום, את לא זמרת, אין לך קול יפה, את לא מסוגלת לשיר, גם אם חייך היו תלויים בזה, תפסיקי להביך את עצמך. ותתבעי את כל מי שאי פעם אמר לך שאת יכולה לשיר על הונאה. אנשים צריכים לדחוף טמפונים לאוזניים לאחר ששמעו אותך 'שרה' כי הם מדממים מהאוזניים! חארם פנינה, תרחמי עלינו!".

עוד נכתב: "תודה לבורא עולם על פנינה רוזנבלום", "הקשבתי כרגע לשיר החדש של פנינה רוזנבלום. אתם לא חברים, אתם. אף אחד לא ראה לנכון, להזהיר אותי קודם?". עוד נכתב: "אחרי יוסיאן הגיעה פנינה רוזנבלום. אל תשתפו פעולה. די ללוחמה הפסיכולוגית". וגם: "לשבויים הבאים מחמאס ישמיעו כבר את השיר החדש של פנינה רוזנבלום". בתגובות נוספות נכתב: "איך אני אוהב את פנינה רוזנבלום זה לא יאמן, אישה אדירה". וגם: "פנינה רוזנבלום באמת הצילה את תעשיית המוזיקה". מה דעתכם? 

פנינה רוזנבלום (צילום: אור גפן)
פנינה רוזנבלום (צילום: אור גפן)