רק שלושה שבועות חלפו מאז הפכה איילה חסון לוויראלית ברשת, אחרי שלא הצליחה להסתיר את התרגשותה הגדולה בשידור חי, על שחרורה של התצפיתנית אורי מגידיש. קטע בהופץ במהרה ברשתות החברתיות וזכה לתגובות רבות וביקורות וכעת איילה חסון עושה זאת שוב. מגישת החדשות אירחה את מפקד מחוז תל אביב לשעבר, שידבר על שחרור המחבלת עם מכונית הנפץ, במסגרת עסקת חילופי השבויים המדוברת. 

״אני רואה שגם אתה הולך על הז׳אנר של הזקן. הרמתי ידיים כבר, זהו זה״, פנתה המגישה לאורח בניסיון לשבור את הקרח ולדבר על טרנד השפמים הלא מחמיא, שפקד את אזרחי ישראל. אלא שהאורח השיב לה תשובה מפתיעה כזאת שהשאירה אותה לא מוכנה: ״לא, לא, במקרה שלי זה אבל, בגלל מותה של אימי״. 

הפדיחה של איילה חסון בשידור חי (צילום :צילום מסך כאן 11)

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איילה חסון חשה באי נוחות ומבוכה גדולה כשמיד ראו זאת בתנועות גופה, כשהיא אוחזת את ידיה להביע התנצלות ומתקנת את הטעות ואומרת: ״משתתפת בצערך, משתתפת בצערך, מעומק הלב״. גם הרגע הטלוויזיוני המכונן הזה הפך במהרה לוויראלי ברשתות החברתיות תחת כותרות: ״איילה חסון מציגה תבונה ורגישות״. כמובן שנעשתה טעות בתום לב, אך בימים קשים אלה, עם מאות משפחות אבלות ברחבי הארץ מאז השבעה באוקטובר, נראה שאולי כדאי להימנע משאלות בסגנון. 

איילה חסון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
איילה חסון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)