השחקן יהודה לוי מנהל בשנה האחרונה זוגיות יציבה ופוטוגנית מאוד עם השחקנית דנה פרידר, זה אחרי שהתגרש כזכור מהדוגמנית שלומית מלכה בחודש אוגוסט 2021, בפרידה שהותירה את מדורי הבידור בהלם מוחלט. עוד לפני מלכה, היתה שם האקסית נינט טייב, ובני הנוער של תחילת שנות ה-2000 אף יזכרו את האקסית המיתולוגית הראשונה של לוי, אפרת בוימולד, עמה ניהל זוגיות פוטוגנית כשהשניים נחשבו לפאוור קאפל הכי חזק בביצה.

יהודה לוי (צילום: אור גפן)
יהודה לוי (צילום: אור גפן)

ולמה TMI נזכרו פתאום לעשות סדר בחיי האהבה של אחד השחקנים המצליחים בארץ? אז ככה: אתמול (ראשון), נרשם מפגש מכונן בין דנה פרידר לאקסית המיתולוגית בוימולד, במסגרת הקראת תסריט הסדרה החדשה של הוט בידור, "ספין", בכיכובן, רגע לפני שהקאסט יצא לצילומי הסדרה. השתיים, שלהן מכנה משותף בולט, בחרו לשבת זו לצד זו וחכו, כי זה רק מסתעף מכאן. לצידן של השתיים, ישב לא אחר מרון שחר, המנחה המיתולוגי של "המירוץ למיליון", שהוחלף כזכור במנחה החדש יהודה לוי. אם הלכתם לאיבוד, אל תרגישו אשמים, גם אנחנו מנסים עוד לעכל את הסיטואציה תוך כדי שאנחנו אכולי קנאה שלא זכינו להיות זבוב שואב רכילות על הקיר בחדר.

דנה פרידר, אפרת בוימולד ורון שחר בהקראת התסריט של ''ספין'' (צילום: באדיבות הוט)
דנה פרידר, אפרת בוימולד ורון שחר בהקראת התסריט של ''ספין'' (צילום: באדיבות הוט)

אגב רון שחר, רק בחודש שעבר תיעדנו כאן במדור את הכוכב מסתובב צמוד לאלמונית שנראתה מאוד משועשעת כשקלטה את עדשות המצלמה. לאחר בדיקה מעמיקה, אמר שחר ל-TMI כי מדובר בידידה טובה בלבד וכי הוא עדיין פנוי להצעות. אחרי הסיטואציה אליה נקלע הכוכב עם צוות הקאסט של הסדרה החדשה, אנחנו גם בטוחים שיהיה לו הרבה על מה לדבר בדייט הראשון. 

רון שחר וידידה (צילום: ניר פקין)
רון שחר וידידה (צילום: ניר פקין)