אחד מהמתמודדים שהכי זכורים לנו מהסדרה האלמותית ״בית הספר למוזיקה״ שהביאו לנו כוכבים אדירים, חוזר אל המסך. זה מרגיש לנו שזה היה לא מזמן, זוהר ניצח במקום הראשון רק לפני 3 שנים, בשנת 2020. אבל השלוש השנים האלה עשו שינוי גדול לתדמית של הזמר הצעיר ועכשיו הוא יגיע אלינו הערב בוגר יותר, חזק יותר ובעיקר עם מיתרי קול שיכולים להרעיד את כולנו. 

הכוכב הצעיר יפגוש באודישן של ״הכוכב הבא לאירווזיון״ את השופטת האורחת, אגם בוחבוט, זמרת שעברה תהליך לא שונה ממנו בדרך אל הפרסום. הזמרת ראתה את המתמודד והרגישה חייבת לשאול בתור אחת שהייתה שם: ״מעניין אותי לשמוע איך עברה עלייך החוויה?״, זוהר לא מהסס ועונה: ״בהתחלה זה היה כיף, מטורף. ההרגשה לצאת החוצה, זה משהו שלא אשכח לעולם״.  זוהר ינסה להרשים את אגם ואת שאר השופטים, בניסיון להגיע לאירופה ולייצג אותנו בתחרות השירה המפורסמת.

האודישן של זוהר זכרוב ב״הכוכב הבא לאירווזיון״ (צילום :באדיבות קשת 12)

הצעד להגיע לאודישן של תכנית מוזיקה נוספת, מרגישה כמו צעד טבעי עבור בוגרי ״בית הספר למוזיקה״. ובתור זוכה העונה הרביעית, רק מתבקש שהזמר הצעיר ינסה לפרוץ ולהגיע לקהל רחב בעוד מגוון מקומות. כזכור לנו, שי המבר וליבי פנקר גם הן בוגרות ״בית ספר למוזיקה״ שהגיעו ל״הכוכב הבא לאירווזיון״. 

אנחנו מאחלים בהצלחה לזוהר, ומקווים שיגיע רחוק עם החלום לשיר ולהרעיד את הבמות. מי יודע, אולי הוא יהיה זה שיעמוד ויצייג אותנו בגאווה בתחרות השירה העולמית.