שלושה שבועות אחרי מתקפת הטרור הרצחנית של השבעה באוקטובר, הודיעו מפיקי הפסטיגל כי מופעי השנה שהיו צפויים לעלות בחנוכה נדחים בעקבות המלחמה, למרות שכבר נבחר הקאסט והחלו עם ההכנות והחזרות למופע. שבועיים לפני תחילת מופע הפסטיגל הראשון מסרו מטעם ההפקה כי ״הפסטיגל מרכין ראשו ומשתתף בצער משפחות הנרצחים והנופלים, מחבק את משפחות החטופים ומאחל החלמה מהירה לפצועים, הופעות הפסטיגל שתוכננו להתחיל בעוד שבועיים נדחות. מועדים חדשים יקבעו בהתאם למצב הביטחוני וההיתכנות ההפקתית". 

"מקווה שזה לא יקרה לי שוב": נועה קירל על החשש הגדול מהפסטיגל

כוכבי ''sing פסטיגל'' (צילום: דניאל אהרוני)
כוכבי ''sing פסטיגל'' (צילום: דניאל אהרוני)

עד לאחרונה לא היה ברור מה יעלה בגורל הפסטיגל השנה והאם יתבטל לגמרי, ולרוכשי הכרטיסים הובטח החזר כספי מלא. אלא שכעת נודע לראשונה ל-TMI, כי התעשייה מתחילה להתעורר מחדש בניסיון לחזור לשגרה וגם הפסטיגל מניע בחזרה ורוצה לעשות קאמבק בחג הפסח הקרוב.

יודעי דבר לחששו לנו כי הטלאנטים הגדולים שהיו צפויים להופיע השנה ביניהם יהודה לוי, נועה קירל, אנה זק, יעל שלביה, הראל סקעת, אבי אברומי, אושר כהן, אוראל צברי, עדן סבן ואחרים, קיבלו בימים האחרונים שיחה מהפקת הפסטיגל לבדוק איתם לו"ז פנוי לחג הפסח הקרוב. אם הכל יסתדר מבחינת הלו"ז של הזמרות, נזכה לראות את אנה זק ונועה קירל על במה אחת, מבלות שעות וימים יחד במופעי הפסטיגל.  

ראיונות פסטיגל 2023 (צילום :מערכת TMI)

כזכור, במשך שנים קירל וזק נחשבו לאויבות, לאחר טענות של זק לניכור מצידה של קירל ושמועות על בקשתה להיות הכוכבת היחידה במופע הפסטיגל. בראיון לגיא פינס אמרה זק: "אנחנו לא חברות, אנחנו לא בקשר. אבל אני נורא אוהבת ומעריכה את העשייה שלה. אני הייתי רוצה שנהיה חברות, אני מרגישה שבישראל זה מבאס שאין חברויות ויש תחרות לא מוסברת שאני לא מתחברת אליה". כשנשאלה למה היא לא בפסטיגל, השיבה: "קצת התבאסתי כי אהבתי את הפסטיגל ונהנתי אבל זה לא קרה, יש מלא שמועות למה, אני ממש מקווה שזה לא נכון". אלא שהשנה הוחלט מצידה של קירל לעבוד ביחד עם זק בפסטיגל, מה שחימם את היחסים ביניהן. בסוף השבוע האחרון נחשפה הזוגיות המפתיעה של זק עם האקס של קירל, יהונתן מרגי, ומעניין איך זה ישפיע על היחסים בין השתיים. 

מהפקת "הפסטיגל" נמסר: "אנחנו בוחנים את כל האפשרויות בהתאם למצב הביטחוני והוראות פיקוד העורף".

יהונתן מרגי (צילום: רפי דלויה)
יהונתן מרגי (צילום: רפי דלויה)