מגיש חדשות 13 עומר ירדני שידוע בסרטוני הטיקטוק המשעשעים שלו מאולפן החדשות, כשהוא שר את הלהיטים העכשוויים ביניהם של נועה קירל ואנה זק, לא מתבייש להראות את רגשותיו, גם הקשים ביניהם. ירדני שאנחנו רגילים לראות אותו בדרך כלל מחייך, השתנק מבכי באולפן של תכנית הבוקר של ערוץ רשת 13, כשהגיש הבוקר (ראשון) יחד עם רותם ישראל וראיין את סילביה קוניו ששני ילדיה מוחזקים בשבי חמאס בעזה.

בסיום הראיון עם סילביה, הוריד ירדני את משקפי הראייה שלו. ישראל שאלה אותו: "אתה בסדר?", והוא השיב: "זה נורא, זה פשוט נורא. אני אומר לעצמי, הילדים שלה גדולים והם עדיין הילדים שלה. היא רוצה לראות את הילדים שלה בבית איתה. זה כל כך בלתי נסבל ולא הגיוני". אז ירדני החל לבכות וביקש את סליחת הנוכחים באולפן.

השתנק מבכי: זה הראיון שהצליח לשבור את עומר ירדני (צילום :באדיבות רשת 13)

סילביה שנותרה עדיין בשידור, תפסה את ראשה כשראתה את התפרקותו של מגיש החדשות. ישראל אמרה לסילביה: "התקווה חייבת להחזיק אותך וגם אותנו". ירדני אמר לה: "סליחה, נורא ריגשת אותי". סילביה ענתה לו: "אתה לא צריך לבקש סליחה. כולם חושבים ככה ומרגישים ככה". עוד הוסיף ירדני: "שלושה חודשים אנחנו יושבים באולפנים ושומעים סיפורים והצלחתי לשמור על ארשת פנים.. לא יודע, משהו ביום הזה". 

עומר ירדני, רותם ישראל, סילביה קוניו (צילום: באדיבות רשת 13)
עומר ירדני, רותם ישראל, סילביה קוניו (צילום: באדיבות רשת 13)