לא היינו מוכנים לזה. הזמר איתי לוי שרגיל למלא במות, היכלים, אולמות ולהיות שופט בתכנית ״הכוכב הבא״ לוקח תפנית מקצועית מעניינת. אחרי שהתגלה כי לוי במשא ומתן לחתימה על עסקה עם חברת נדל״ן בכירה, כעת נחשף כי הזמר עתיד לככב בסדרת טלוויזיה. איזו אתם שואלים את עצמכם? מדובר בלא אחרת מהסדרה האייקונית: ״היפים והאמיצים״. כן, הסדרה שרצה מאז שנת 1987 ולא נראה שהיא עתידה להסתיים בקרוב. האם אהבתה של אמא של לוי לסדרה היא הגורם המרכזי לכך שהוא עתיד לשחק שם?

איתי לוי (צילום: שוקה כהן)
איתי לוי (צילום: שוקה כהן)

לפני כשבועיים לוי קיבל ברכה שהכינו עבורו אסי עזר ורותם סלע, בתכנית ״הכוכב הבא״. השחקן רון מוס, כוכב ״היפים והאמיצים״, שלח סרטון וידאו ללוי שהתרגש מאוד מהמחווה. הזמר נמנה מבין הצופים האדוקים של אופרת הסבון שנמשכת מעל ל-30 שנים, זאת בגלל אמא שלו שצופה גם כן בסדרה באופן ממושך כבר שנים. מוס, גילם את רידג׳ פורסטר בסדרה עוד מהימים הראשונים במשך 25 שנה, עד לפני מספר שנים.

רון מוס (צילום: getty images/Victor Boyko )
רון מוס (צילום: getty images/Victor Boyko )

בסרטון הוא פנה ללוי ואמר כי האזין למוזיקה שלו: ״אסי ורותם אמרו שאתה מעריץ גדול שלי ושל התכנית. הם גם אמרו לי שאתה זמר בישראל, חיפשתי את המוזיקה שלך והיא מאוד נחמדה. חשבתי שאקשיב קצת למוזיקה שלך ואתה תקשיב למוזיקה שלי. מה אם אכתוב שיר שנוכל לבצע כדואט?״. ללא ספק השאלה האחרונה גרמה לכולם להיות בהלם. לוי כמובן הגיב בתדהמה: ״אני מתרגש מאוד, אבל זה פחות בשבילי, זה יותר בשביל אמא שלי שכל כך אוהבת אותו״. אנחנו שמחים לראות חלומות מתגשמים.