ארבעה חודשים חלפו מאז ירדו אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עם תוכניתם בקשת 12 ופירקו 18 שיות עבודה משותפת. חודש חלף מאז המעבר המפתיע של ברקוביץ' לערוץ המתחרה רשת 13. בזמן שברקוביץ' כבר מצא את מקומו בפאנל חדשות 13, בקשת 12 חיפשו אחר מחליף שייכנס לנעליו של ברקו ויגיש לצידה את התוכנית המצליחה של השניים.

אז אחרי חיפושים קדחתניים נמצא השידוך החדש של אופירה, ותנשמו עמוק לפני כי זה ממש לא מה שחשבתם. החל משישי הקרוב, אופירה אסייג תחזור להגיש את תוכנית האקטואליה שלה, הפעם לצידו של העיתונאי חיים לוינסון. לוינסון שהפך לאחרונה לטאלנט של הערוץ נכנס לנעליו הגדולות של ברקו, ויש ממנו ציפיות גדולות למלא את החלל. 

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)

אלא שמקורבים לאסייג מסרו ל-TMI כי לוינסון לא הייתה הבחירה הראשונה של אסייג. בקשת 12 עשו ניסוי עם מספר מגישים במהלך המלחמה, אך לא אהבו אף שידוך שלה בהעדרו של ברקוביץ'. כזכור, אסייג הגישה עם ישראל קטורזה, אדוה דדון, עדי אשכנזי ומעיין אדם. גם על לוינסון היו התחבטויות ושאלות האם הוא יוכל להיכנס לנעליו הגדולות של ברקוביץ'. אחרי חודש של בחינות לפרטנר חלופי שלא נמצא, החליטו שלא ניתן עוד למשוך זמן ובחרו בלוינסון.

חיים לוינסון (צילום: יונתן בלום עבור 103FM)
חיים לוינסון (צילום: יונתן בלום עבור 103FM)