הליהוקים לריאליטי המצליח ״רוקדים עם כוכבים״ בעיצומם, וסלבס רבים מהביצה מגיעים לבנייני "קשת 12" על מנת לערוך אודישנים לעונה החדשה והנוצצת הבאה. בין השמות שכבר התפרסמו שחתמו חוזה עם ההפקה וישתתפו בעונה הבאה, מככבים העיתונאית גאולה אבן סער שעזבה בחודשים את האחרונים את רשת 13, הבדרן מריאנו אידלמן והזמרת נטע ברזילי.

נטע ברזילי  (צילום: ערן לוי)
נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)

כעת נודע ל- TMI לראשונה שגם הזמר המצליח אבי אברומי הגיע לערוך טסט לעונה הבאה של ריאליטי הריקודים הנוצץ. עוד לא ידוע האם אברומי עבר לשלב הבא והאם יחתום עם ההפקה ויצטרף לקאסט, אבל מה שבטוח זה שהמעריצות בכוננות שיא ומקוות לבשורות טובות. גם השורדים בדימוס והאקסים המיתולוגים מאיה קיי וטל מורד ערכו כל אחד מהם בנפרד אודישן לרוקדים ועוד לא קיבלו תשובות מי מביניהם התקבל, אולי שניהם יחד, אולי אף אחד, ואולי רק אחד מהם.     

אבי אברומי (צילום: שוקה כהן)
אבי אברומי (צילום: שוקה כהן)

אברומי הפך בשנה האחרונה למטאור שהתפוצץ ברשתות החברתיות ומשם הצליח לפרוץ גם אל הבמות הגדולות, כשהוא מתחזק קהל מעריצות טינאייג'ריות שממלאות את היכל מנורה בהינף יד רק כדי לראות את הזמר האהוב עליהן. כחלק מהפריצה שחווה השנה, הצטרף הזמר לקאסט של הפסטיגל והיה אמור לככב על הבמות בחנוכה האחרון, אולם המופע כאמור בוטל בעקבות המלחמה שפרצה. 

אבי אברומי (צילום: שי פרנקו)
אבי אברומי (צילום: שי פרנקו)