מופע האיחוד של כוכבי "המורדים" שיחול בחול המועד פסח, מעורר היסטריה מהשניה הראשונה שנודע על קיומו, כשכל ילדי תחילת שנות ה-2000 שגדלו על הטלנובלה הנועזת לאותו זמן, מחכים להגיע ולצרוח את שירי ילדותם בספרדית. אם זאת ולמרות הבאזז הגדול מסביב, במופע האיחוד לא ישתתפו 2 מהכוכבות הראשיות והאייקוניות של הסדרה, קמילה בורדונובה ולואיסנה לופילטו. מי שהיתה אמורה לתפוס את מקומן היא לא אחרת מאשר נועה קירל, שלאחר משא ומתן שהתבשל, בסופו היתה אמורה הזמרת לעלות לבמה ולבצע מספר שירים עם כוכבי הסדרה, החליטה הכוכבת שלא להשתתף בעקבות אילוצי לו"ז.

כוכבי המורדים (צילום: אלי דסה)
כוכבי המורדים (צילום: אלי דסה)

כעת נודע, כי אנה זק תהיה זו שתחליף את קירל ותופיע עם הכוכבים הלטיניים בשני מופעי הלייב פארק שיערכו בחודש הבא. בין השתיים כידוע, שוררת מתיחות ארוכה, למרות שאף אחת מהן לא דיברה על כך בגלוי. רק בתחילת השנה עוררה קירל סערה לאחר שהחליטה לתבוע את טיקטוק בטענה שהנתונים שלהם, לפיהם זק היא האמנית המובילה ביותר ברשת החברתית לשנת 2023 לא נכונים, וכי היא זו שהגיעה למקום הראשון לפי הנתונים שבידיה. 

אנה זק (צילום: אסף לב)
אנה זק (צילום: אסף לב)

לגבי המופע הנוכחי של המורדים, למרות הפרסומים וההכרזות כי זק תיקח חלק ותעלה על הבמה בלייב פארק, בסביבתה נטען כי נעשתה רק פניה ראשונית מצד ההפקה לזמרת וכי שום דבר לא נחתם עדיין. מלבד אנה זק, נודע גם שפיינליסטית "הכוכב הבא", אור כהן, תיקח חלק במופע המדובר, כך על פי העיתונאי ערן סויסה. 

מיחסי הציבור של המופע ,אורן תייר, נמסר: "אנחנו שמחים על ההתעניינות הגדולה שיש סביב מופעי האיחוד של המורדים לאחר כ-20 שנה, כשתהיה הודעה רשמית על אמנים אורחים במופע, אנו נפרסם".

נועה קירל מתגייסת למען ההסברה הישראלית (צילום: ערן לוי)
נועה קירל מתגייסת למען ההסברה הישראלית (צילום: ערן לוי)

אור כהן (צילום: רגב זרקה)
אור כהן (צילום: רגב זרקה)