על רקע המשבר בחברת החדשות של "רשת 13", גם הפרשן לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, נפרד מהערוץ אחרי 22 שנים ועובר ל-i24news . כעת, הקולגה לערוץ גיא לרר, נפרד מחברו ומדבר על אי הסכמות פוליטיות שהיו ביניהם ועל הקושי לשרוד אותם בימים אלה: ״על המסך לא הסכמנו על המון דברים, אבל זהו, שאהבתי לא להסכים איתו. גם כשלא הסכמתי זה היה מתוך הערכה עמוקה לידע, לניסיון ,לתשוקה, למקצוע. ומעל הכל הוא חבר", כתב מגיש "הצינור".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גיא לרר (צילום: מיכה לובטון)
גיא לרר (צילום: מיכה לובטון)

עוד הוסיף לרר על יחזקאלי: ״וזהו, שאנחנו חיים בעולם תקשורתי שמי שלא מסכים כבר לא יכול להיות חבר. חברים שאומרים דברים שלא יעלו על הדעת האחד של השני ולמרות זאת חולקים מסך באהבה בחיוך ובשיח קשוב - הופכים לחיזיון הולך ונעלם. אני מבין ומקבל שזה בלתי נמנע ברוח הימים ועדיין קצת עצוב לי על זה. זה היה בעיני פלורליזם אמיתי". את דבריו, סייר לרר במילות פרידה כשכתב: ״בהצלחה צבי יחזקאלי, אבו חמזה אחי היקר, אתגעגע מאוד״.  

גיא לרר על עזיבתו של צבי יחזקאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא לרר על עזיבתו של צבי יחזקאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, אתמול (שלישי), נודע כי יחזקאלי יצטרף ל-i24news וישמש בתור פרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. הוא בעצמו מסר עם היוודע המעבר: "מודה מעומק הלב לחברי אור צלקובניק היקר - מנכ״ל החדשות, לאמיליאנו מנכ״ל הערוץ, ולכל החברים, הצופים והשותפים שלי במשפחת 13. מאחל לכולנו בע״ה שנזכה לבשורות טובות, ישועות וניצחון במלחמה. אוהב ומעריך צבי״.

הרהורים. צבי יחזקאלי בכתבה (צילום: צילום מסך רשת 13)
הרהורים. צבי יחזקאלי בכתבה (צילום: צילום מסך רשת 13)