כוכב הרשת הערבי - ישראלי, Nas Daily עם כ-70 מיליון עוקבים, קיים היום (ראשון) בפעם השנייה, את וועידת יוצרי התוכן הייחודית שלו בישראל ה-Nassumit, כאשר בנאום הפתיחה שלו ושל שותפו, רגב גור, התייחסו לחטופים ופנו לאח של החטוף עומר שם טוב שבקהל. ״שום דבר לא שלם בלעדיהם, הם כבר 240 ימים בשבי, וצריך להחזיר אותם, עכשיו״.

נס דיילי ורגב גור בועידת יוצרי התוכן (צילום :מינקובסקי תקשורת)

מדובר באחד האירועים החשובים ביותר בקרב יוצרי התוכן בארץ. דיילי נחשב לאחד יוצרי התוכן הגדולים והמשפיעים ביותר בעולם ודווקא במלחמה החליט לדבר את ישראל ואת המצב הביטחוני בארץ למיליוני עוקביו תוך כדי שהוא מסתכן באיבוד עוקבים בעקבות דעת הקהל השלילית על ישראל. בין המשתתפים בכנס נמנו: מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, הגיימר עידן תלם, אביב גפן וקווין רובין. כלל הרווחים מהאירוע ייתרמו לעמותה הפועלת למען שלום במזרח התיכון וקירוב בין יהודים לערבים.

ועידת יוצרי התוכן של נאס דיילי (צילום: נועם מטרי, NASSUMIT)
ועידת יוצרי התוכן של נאס דיילי (צילום: נועם מטרי, NASSUMIT)

רגע השיא באירוע היה שיחה אחד על אחד שניהל נאס עם אחד היוטיוברים המצליחים בעולם, היהודי האמריקאי בעל מעל 16 מליון עוקבים -קייסי נייסטאט, שהגיע הישר מארה״ב לועידה. השניים שיתפו על ההתמודדות מאז ה-7.10 כיוצרי תוכן תומכי ישראל ברשתות. 

נאס הקריא לסטייסי תגובות רעות ופרו פלסטניות לסרטונים שלו ואמר ״זה נראה כמו התאבדות עסקית, איך אתה מתמודד עם כל התגובות וירידת העוקבים?״ נייסטאט השיב בתשובה פשוטה וקצרה: ״Fuck them״ והקהל יצא מגדרו.

רגב גור , קייסי נייסטאט, נאס דיילי (צילום: יח''צ)
רגב גור , קייסי נייסטאט, נאס דיילי (צילום: יח''צ)