לפני כשבועיים, טל מורד נסע יחד עם זוגתו ל"רוקדים עם כוכבים", סנה סוקול, לבית משפחתו בצפון. רבים הרימו גבה על כך ותהו לעצמם האם יש מניע נסתר מאחורי הנסיעה הזו. כעת מתברר שאכן יש מניע כזה, אולם זה לא מה שאתם חושבים בכלל. בהצצה לפרק שישודר הערב בקשת 12, נחשף כי מורד נסע לבקר את קבר אמו שהלכה לעולמה ממחלת הסרטן.

טל מורד (צילום: צ'ינו)
טל מורד (צילום: צ'ינו)

בקטע המדובר, אומר הדוגמן המצליח: "הגענו עכשיו לבית קברות בכינרת, שרחל קבורה פה ממש ליד אמא שלי, להגיד לה שלום, אמא מרים, מירי. אמא שלי היתה חולה 5 שנים. זה ממש התחיל שהתגייסתי, ותוך כדי השירות שלי לא היתה לי את המודעות את יודעת. לא באמת הבנתי את המשמעות, אני מבחינתי אמרתי אם אין לה נשירת שיער או משהו כזה אז היא בסדר".

טל מורד מבקר את קבר אמו בכינרת (צילום :באדיבות קשת 12)

עוד הוסיף בכנות: "ופתאום אני קולט שמשהו עובר עליה, והיה כבר שלב שהיא היתה עושה טיפולים בסופי שבוע, הייתי מוצא את עצמי יוצא מהבסיס ונוסע אליה לישון אצלה בבית חולים. הקשר שלנו היה מאוד מיוחד, וגם שהיא שלחה אני חושב שדווקא לי ספציפית היא הביאה כוחות אחרים".

לסיכום, סיפר מורד, שאמו היתה אוהבת את הריאליטי וכי מדובר בסגירת מעגל עבורו: "אמא שלי אהבה לשבת בבית לראות ריאליטי בכללי, ואת התכנית הזאת ספציפית היא ממש אהבה. מאז שהיא נפטרה משהו נכנס בי מאוד מאוד חזק. קיבלתי איזה כוח ממנה שאני לא יכול להסביר אותו. בשבילי זו סגירת מעגל. יש משהו שמושך אותי ונותן לי הרבה מוטיבציה לעשות את זה בשבילה". 

טל מורד בצילומי קמפיין רנואר (צילום: עדי שנפיק)
טל מורד בצילומי קמפיין רנואר (צילום: עדי שנפיק)