העונה החדשה של "האח הגדול" התחילה לגמרי לחמם מנועים ושניים מהשמות הבולטים בשבוע האחרון, היו הדר שירי ותום ברכה שהפכו לרגע קטן לזוג (או כך לפחות היה נראה), לאחר שנתפסו מתנשקים בעדשות המצלמה. אולם היום (חמישי), נוכחנו לדעת כי עוד לפני שבכלל התחיל משהו, השניים החליטו להפריד כוחות.

תום ברכה (צילום: מיכה לובטון)
תום ברכה (צילום: מיכה לובטון)

כעת, הגיע אביה של שירי, אורן, לתכנית הבידור החדשה של רשת 13, "שואו טיים", שם דיבר עם המנחים עדי הימלבלוי וקובי מחט וחשף פרטים מעניינים מאוד. "חודש לפני התכנית היא יצאה מזוגיות של שנה, מזוגיות שהבן זוג שלה קנה לה טבעת, זה היה שם", חשף אורן בפני המנחים.

אולם, החלק המעניין מתחיל כאן, כשהאבא הנרגש מספר כי לדעתו הבת שלו בכלל לא מחפשת בן זוג, אלא סתם להעביר את הזמן בכיף: "הקטע של בן זוג, אני בטוח שהיא לא מחפשת שם בן זוג. אולי היא מחפשת בן זוג לקטע הזה, לזמן הזה, מישהו שילווה אותה ויעשה לה כיף, לא מעבר לזה, גם תום, בוא. הם התנשקו, סבבה. מפה ועד לבן זוג..".

אביה של הדר שירי מתראיין (צילום :"שואו טיים", רשת 13)

בשלב הזה, עוצר אותו מחט ואומר כי חשוב להגיד שאורן ותום מכירים מהבית כי שניהם בליינים, ואביה של הדיירת מפתיע כשהוא אומר שגם הוא וגם בתו בליינים ושהוא הכיר לה את תום עוד לפני הכניסה לבית: "שנינו בליינים. זה התחיל מזה שהתקשרתי לתום וביקשתי ממנו שיכניס אותה למועדון". את הרגע המפתיע והמוזר, חתמה הימלבלוי כשאמרה: "הסיפור הזה הולך ונהיה מעניין מרגע לרגע".

הדר שירי (צילום: סטודיו מרגוט)
הדר שירי (צילום: סטודיו מרגוט)