הערב (שני), תעלה לאוויר העונה החדשה של "המירוץ למיליון" בבית החדש שלה, "קשת 12", עם מנחה חדש ולוהט במיוחד, יהודה לוי. העונה הנוכחית, כבר הספיקה לעורר הרבה מאוד עניין עם טיזרים שיצאו, ביניהם הובטחו להישבר לא מעט שיאים. אולם מעל הכל, מה שהכי סיקרן את כולם, כמו בכל עונה, זה מי יהיו המתמודדים החדשים שירוצו מסביב לעולם וייכנסו לנו ללב. 

יהודה לוי, המירוץ למיליון  (צילום: משה נחמוביץ')
יהודה לוי, המירוץ למיליון (צילום: משה נחמוביץ')

למרות מעטה הסודיות הגדול, ולמרות שמועות ופרסומים שכבר קדמו לתכנית, היום החלו לצוץ סטוריז של המתמודדים כשהם מקבלים שי מטעם ההפקה לקראת פרק הפתיחה, ואנחנו איתרנו שם לא מעט כוכבות רשת לא קטנות. אחת מהן, היא עמית חן, בחורה שלא זרה לתעשיית הבידור וכבר עבדה בעברה כסוכנת טאלנטים, ובשנה האחרונה הפכה למשפיענית בעצמה. 

עמית חן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עמית חן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מלבדה, ישנה גם אסתי סוקולובסקי, כוכבת "בנות ברק" ומשפיענית רשת גדולה במגזר החרדי. גם מיכל מצב, יוטיוברית ויוצרת תוכן עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, תרוץ בעונה הנוכחית, ובנוסף אליה גם אן אברהמי, כבר ניחשתם נכון - משפיענית רשת. אם השם של אברהמי אולי מצלצל מוכר זה כיוון שלפני כשלוש שנים היתה לה אפיזודה חולפת עם עומר אדם, הרבה לפני שזה נכנס לזוגיות צמודה עם יעל שלביה

אן אברהמי (צילום: אור גפן)
אן אברהמי (צילום: אור גפן)

החבילה שנשלחה לאיציק ואסתי, משתתפי "המירוץ למיליון" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)