תרימו לה: השחקנית הישראלית דר זוזובסקי כובשת עוד פסגה והפעם פסגה בינלאומית שהופכת אותה לכוכבת-על. במה מדובר? זוזובסקי לוהקה לסדרה החדשה של הבמאי המוערך וזוכה האוסקר, מרטין סקורסזה בן ה-81. סקורסזה הביא לנו סרטים אלמותיים כמו הזאב מוול סטריט, טקסי דרייבר ועוד רבים. 

דר זוזובסקי (צילום: אור גפן)
דר זוזובסקי (צילום: אור גפן)

הבמאי לא עוצר בסרטים אלא גם מביים סדרות וכעת עתידה להעלות הסדרה החדשה שלו, אליה לוהקה הכוכבת זוזובסקי. הסדרה בז'אנר דוקומנטרי שמשלב בתוכו קטעים עלילתיים, שזה הסגנון שסקורסזה מתעסק בו הכי הרבה. הסדרה החדשה תתמקד בדמויות קדושות שונות מהנצרות, ביניהן דמוית מוכרות לנו מהתנ"ך וגם דמויות מוכרות לנו קצת פחות מהברית החדשה.

הבמאי מרטין סקורסזה (צילום: רויטרס)
הבמאי מרטין סקורסזה (צילום: רויטרס)

זוזובסקי עתידה לשחק את מרים המגדלנית, או בשמה היותר מוכר: מריה מגדלנה, היהודייה שהצטרפה לחבורת התומכים של ישו. עם זאת, ייתכן שזה לא הסוף של הליהוק הישראלי לתכנית, מאחר ויש עוד 14 דמויות נוספות שעוד לא לוהקו סופית. שמה של הסדרה עתיד להיות "מרטין סקורסזה מציג: הקדושים". הפרויקט עתיד להצטלם בקרוב, בלוקיישנים מיוחדים ברחבי העולם כמו מרוקו ותשודר ברשת פוקס. 

כמו כן, המהלך ללהק שחקנית ישראלית ובכלל הרצון ללהק שחקנים ישראלים, הוא ממש לא מובן מאליו בתקופה הנוכחית בה שוררת מלחמה והדעות בעד ישראל מתמעטות בנוף אל מול הקריאות להחרמתנו. עם זאת, אין ספק שלכישרון יש חלק גדול וכאן אי אפשר שלא לשים לב שישראלים רבים מככבים בסדרות בינלאומיות.

דר זוזובסקי (צילום: רפי דלויה,לנס הפקות)
דר זוזובסקי (צילום: רפי דלויה,לנס הפקות)