בקרוב על הבמות: מחזמר חדש יגולל את סיפור הטבח בנובה, כך פורסם לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס". פסקול ההצגה יכלול שירי מלחמה כגון: “פחד אלוהים”, “תרקדי”, “יהיה טוב”, “חרבו דרבו” ועוד. 

רוקדים שוב: עשרות אלפים בפסטיבל ה"נובה" בפארק הירקון
השבט אומר את דברו: מופע ההנצחה הגדול של קהילת הנובה

בימים אלו, מתקיימים ליהוקים למחזה אשר מופק בשיתוף פעולה עם עמותת ״ילדי האור״ אשר פועלת למען משפחות נרצחי הנובה. העלילה מבוססת על סיפורים אמיתיים.

מתחם אומנות במסיבה לזכר נרצחי הנובה (צילום: ארבל אורן)
מתחם אומנות במסיבה לזכר נרצחי הנובה (צילום: ארבל אורן)

במרכז העלילה, דמותה של ליה - עולה חדשה מרוסיה בת 20 שבילתה במסיבה ונרצחה. אמא שלה, אינה, שלא נשאר לה דבר בארץ אחרי רצח בתה היחידה, תצטרך לבנות מחדש את המושג "בית". כזכור, הסרט שיצא על מסיבת הנובה "עוד נחזור לרקוד" - זכה בפרס בקטגוריית "In Truth We Trust" וקיבל את פרס העריכה הבינלאומית. 

הרשת לא נשארה אדישה לידיעה. אדר איילון שאחותה שירה נרצחה בנובה, כתבה: "איכס". גולשת אחרת כתבה: "לא תקין בעליל. תפסיקו לרכב על השבת השחורה". ניצולת נובה נוספת כתבה: "בתור ניצולת המסיבה, זה מרגיש קצת לא מכבד מוגזם ולא מתאים. אבל כל אחד ומה שליבו חפץ". 

אחד הגולשים כתב: "בחיים לא שמעתי על המחזה אסון התאומים או על מחזה הפיגוע בדולפינריום, מה זה השטויות האלה? לעשות כסף על חשבון האירוע הנוראי ביותר שעברנו במדינת ישראל?". גולש נוסף כתב: "רק חזיר יחשוב להפיק ולביים דבר כזה בזמן כזה כשיש עוד חטופים. לכן אני די בטוח שחברי הכנסת עומדים מאחורי המחזמר הזה".