נועה קירל והשיר ״מיליון דולר״ כבר לא. כוכבת הפופ הגדולה של ישראל חוותה נפילה קשה מאז האירווזיון וכעת עושה צעדים עסקיים נוספים. מה בתכנון? מכירת הזכויות לשירים.

אחרי 4 שנים שהוציאה את הלהיט ״מיליון דולר״ יחד עם הזמר שחר סאול, קירל עתידה להמשיך הלאה ולוותר על הזכויות לשיר המוכר. על פי פרסום של גיל משעלי, הזכויות לשיר ״מיליון דולר״ נמכרו לחברת ״הולנדיה״ והלהיט יככב אצלם בקמפיין פרסום. הזמרת ושאר כותבי השיר - רון ביטון, ירדן ג׳ורדי פלג ואיתי שמעוני - יתחלקו בסכום של כ-300 אלף שקל, זאת על פי גורמים המעורבים בפרטים. 

זכויות השיר נמכרו למשרד הפרסום אברהם ונעשה שימוש בשיר בקמפיין של רשת ״הולנדיה״, שמפרסמים את מזרוני החברה במחיר מוזל. השיר ״מיליון דולר״ נשמע ברקע הפרסומת ואין דבר שמעיד על הצלחת כוכבת פופ הענקית בישראל כמו מכירת הזכויות לשיר אייקוני עבור פרסומת מזרונים. 

כזכור, זו לא עסקת מכירת זכויות השירים הראשונה של קירל. במרץ 2023 מכרה קירל יחד עם אילן פלד את הזכויות לשיר ״טרילילי טרללה״ עבור קמפיין פרסום של בנק לאומי, בסכום זהה לעסקה הנוכחית. כמו כן, גם זכויות השידור המופע של קירל בפארק הירקון נמכרו בסכום של מאות אלפי שקלים. אם לא זכרתם - קירל חוזרת להופעה רביעית בפארק הירקון. כמה מאיתנו הולכים לקבל כרטיס חינם? אם המכירות יהיו רעועות כמו בשנה שעברה, אז הרוב.