אנחנו לא עומדים בקצב הטוויסטים בעלילה בסיפור הרומן בין אמילי קופר לעידן גלפר. אחרי שנפרד ממנה והודח מהבית, וחזר לבית ונפרד ממנה שוב, נראה שרק אקט של קנאה הצליח להצית בעידן את הרגש מחדש. אמילי הצליחה לעורר את קנאתו של גלפר, כשפלירטטה בימים האחרונים עם שילה, הדייר החדש, ועידן הצליח לעורר את קנאתה של אמילי כשהתקרב להדר. כעת נראה שמשחקי הקנאה הצליחו לעורר רגשות בעידן. 

אמילי קופר (צילום: מערכת TMI)
אמילי קופר (צילום: מערכת TMI)

בשיחה שערך עם אמילי בנסט, התוודה בפניה גלפר שהיה לו קשה לראות אותה עם שילה. "היה לי מוזר לראות אותך עם שילה, את פה לידי כל היום ואני מוצא את עצמי מתגעגע אליך, אני לא אומר שמתפתח ביניכם משהו וגם ברור שזכותך לעשות כל מה שאת רוצה, אבל סתם זה היה לי מוזר לראות את זה, כשרואים שהוא כזה פלרטטן ואת שם איתו בצחוקים, אז לא נעים לי", אמר הדייר.

אמילי השיבה מבולבלת :"אתה מבלבל אותי ממש, קיבלת החלטה ואמרת שאנחנו פה חברים טובים, זה האופציה. אני רוצה לדעת מה אתה חושב ומרגיש, אתה מתגעגע אבל לא בטוח לגביי, אתה רוצה ולא יודע אם אתה רוצה". עידן השיב: "הרגש וחיבור שלי לא השתנה, מה שאני מרגיש כלפייך לא השתנה. יותר מזה, התעצם אבל במקביל עם המחשבה בחוץ אני לא רוצה להימצא בינך ולמשפחה. אז חוץ מהסיכוי שלהגיד לך שתסמכי עליי שהסיכוי שנצליח בחוץ גדול יותר מהסיכוי שנצליח פה. אין לי משהו אחר להגיד לך".

אמילי ועידן בשיחה על מערכת היחסים שלהם (צילום :באדיבות רשת 13)

אמילי: "אז אני לא אהיה שם על אש קטנה, אני לא אהיה בהולד, בהפסקה הזו, זה לא בשבילי ולא בשביל הלב שלי לחכות. כן, כן, לא, לא". עידן: "יש הרבה דברים שאני עוצר את עצמי מלעשות שהם מעבר ללהגיד לך לילה טוב וחיבוק של שבת שלום, ואני מונע את עצמי כדי שלא יהיה לך קשה. את יודעת שאכפת לי, לא משנה כמה יצעקו לך בחוץ שעידן שקרן".

עידן גלפר (צילום: אור גפן)
עידן גלפר (צילום: אור גפן)

אמילי: "אתה בחרת להגיע לפה ולוותר עליי, אתה לא מבין? ויתרת עליי ועל הקשר שלנו ואם הגעת להחלטה הזו אז אנחנו צריכים לדבוק בה. אנחנו חברים טובים וברור שאכפת לנו זה מזה וככה זה יישאר". עידן: "קשה, ההחלטה היא קשה". אמילי: "אתה החלטת". עידן: "אני יודע. החלטתי אותה כשהגעתי מבחוץ ואני מרגיש כמה היא קשה. את יודעת כמה פעמים ביום אני עוצר את עצמי מלהגיד לך כמה שאת יפה?".