לפני פחות משנה, בגיל 44, חשף הזמר, השחקן והקומיקאי ניקי גולדשטיין, שגם השתתף ב"כוכב הבא", בראיון שערך ל"חדשות סוף השבוע" של חברת החדשות, כי הוא בזוגיות עם החבר הכי טוב שלו, אייל שלום. כעת, בן הזוג נחשף ממקום אחר לגמרי - בריאליטי השירה "הכוכב הבא".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אייל שלום מגיע לכוכב הבא (צילום: קשת 12)

בכתבה בחדשות סוף השבוע השניים סיפרו איך היו נשואים לנשים, הביאו ילדים ואף התנהלו כ"רביעייה" שמבלה יחד, ולאחר שהתגרשו הטילו על המשפחות שלהם את הפצצה כי הם מנהלים מערכת יחסים. "כשאני מסתכל עליו היום אני רואה שאנחנו מאוהבים", אמר גולדשטיין והוסיף: "אין ספק שהטלנו עליהם פצצת אטום. פגענו בדרך באנשים שלא מגיע להם".

"הייתה פה בעיה כפולה", סיפר שלום באותה כתבה. "כי זו בעצם פעם ראשונה, סוג של התנסות עם גבר, ואחר כך, זה ניקי, כלומר... זה קרה עם החבר הכי טוב. נורא חששנו מזה".

ניקי גולדשטיין, אייל שלום (צילום: אור גפן)
ניקי גולדשטיין, אייל שלום (צילום: אור גפן)

בהצצה לפרק "הכוכב הבא" שידור הערב מספר שלום: "אני אייל שלום, בן 40 קצת, לא חייבים להגיד כמה. מעצב פנים, אבא לשני ילדים מדהימים. מאוד אוהב לשיר, אף פעם לא התעסקתי בזה באופן מקצועי. אין דבר יותר מקסים לדעתי היום, מלאפשר לעצמך בגיל כזה, להגשים את עצמך, לעשות מה שאתה אוהב. לנסות לא לדפוק חשבון, למרות שזה קשה, כי מאחורי יש אנשים שירימו גבה".

"הבנתי שאני יודע לשיר. עוד כשהייתי קטן. אני בא לקלף מעצמי עוד שכבה, בא לי, בא לי שישמעו אותי, בא לי שיכירו בי עוד צד".

לקראת שידור הפרק, בן הזוג ניקי החליט להביע את תמיכתו בשלום קבל עם ועדה ופרסם בעמוד האינסטגרם שלו סרטון עליו נכתב: "הערב ב'כוכב הבא', הכוכב הפרטי שלי, אוהב אותך והכי גאה בך". בתוך התיעוד עצמו, גולדשטיין הוסיף גם ברכה אישית קטנה ומרגשת: "אהובי לך תגשים חלום. שכולם יבינו למה התאהבנו. איזה כיף שיראו היום את איילי שאני מכיר כל כך הרבה שנים. מעבר לאישיות וזה שאתם חתיך הורס, היום כולם ישמעו את הקול המהמם שלך ויבינו שעל חלומות לא מוותרים. ושכל דבר קורה בזמן שלו. והכי חשוב, לדעת להנות מהרגע. אני גאה בך בייב".