ריאליטי האוכל של קשת 12, "מאסטר שף", חזר לעונה חדשה ועשירית במספר, בה משתתפים השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, והשף ישראל אהרוני, אליהם הצטרפה רותי ברודו. נראה כי הוויכוחים בשולחן השופטים לא מפסיקים לרגע. בהצצה לגולשי TMI אפשר לראות את הויכוח הבא שהתפתח בין השופטים, לאחר שאחת המתמודדות הביאה סנדוויץ' לאודישן שלה.

הצצה ל"מאסטר שף": מה גרם לאייל שני לצעוק על אהרוני? (צילום: קשת 12)

"בסנדוויץ' לרוב אין נושא. הסנדוויץ' הוא הנושא. הגבינה לא יותר חשובה מהנקניק, ולא יותר חשובה מהעגבנייה ולא יותר חשובה מהלחם. המערך הוא החשוב", אומר ישראל אהרוני. "מה אתה אומר?!", משיב שני. "אתה מטעה לדורות. יש לך כוח, תיזהר. ראשית כל יש הרמוניות. אבל גם להרמוניה יש צלילים גבוהים ונמוכים. ויש נושא".

"רגע!", צועק כהן, שלא הצליח להשחיל מילה למשפט עד כה. "בגיל שלי אני שוכח גם מה אני רוצה להגיד. תבוא לבית קפה, ותרצה סנדוויץ' שיש בו גבינה צהובה, עגבנייה ולא יודע מה. אתה תגיד 'תן לי סנדוויץ' גבינה צהובה. בסוף יש איזה משהו שהוא המרכיב המרכזי, המרכיב העיקרי ועליו בונים".

"אז פה המרכיב העיקרי הוא דג, אם אתה מתעקש", אומר אהרוני. "אתה שמעת את התשובה שלה, הדג הוא לא הנושא", משיב כהן. "ולכן בוטלו ה'חוקים', מבחינת נושא, נשוא בתוך הדבר הזה". "מה טוב שכך", מוחה שני. ואהרוני מעקש: "צריך לפרוץ גבולות. אי אפשר להשאר כל הזמן בתוך הארבע קירות שאתה נמצא בהם".