שחקן "המורדים", פליפה קולומבו, שהיה כוכב ענק בישראל בתחילת שנות האלפיים, עלה ללייב לקראת המופע שיקיים עם "לוקורה", עם כוכבי הטלנובלות פלורנסיה ברטוטי ורוסיו איגרסבל ב-18.9 ב"מנורה מבטחים". במהלך השידור קולומבו עבר על תמונות ישנות והראה תמונה שלו מתקופת "המורדים" כשהוא וחבריו הצטלמו עם דודו טופז. קולומבו אמר "אני זוכר את האיש הזה", ואז כתבו לו בתגובות שדודו טופז כבר לא בחיים.

תגובת פליפה: "רגע לפני ההגעה שלי לישראל, כתבו בפרטי המון ישראלים לשתף זכרונות מפעם. הצגתי בלייב תמונות מישראל מכל השנים - וגם תמונות עם דודו טופז - נדהמתי לגלות שהוא התאבד, מאוד אהבתי את דודו טופז, הוא היה מאוד חם ואוהב ותמיד קיבל אותנו עם המון אהבה. סיפור מאוד טראגי".

דודו טופז (צילום: מוטי לבטון)
דודו טופז (צילום: מוטי לבטון)

כזכור, את המופע ״LOCURA במנורה" עם הכוכבים הארגנטינאים יזמו והפיקו המפיקים נתנאל בן שבת, מורן לוינזון וג'סיקה כהן בעלי חברת ההפקות והייצוג סטארדאסט אינטרנשיונל.
אחרי הרבה מגעים, שיחות, תיאומי לוחות זמנים סטארדאסט אינטרנשיונל שמחים להכריז על המופע החגיגי שיתקיים ב18.9.22 בהיכל מנורה תל אביב.

חלפו כ-20 שנה מאז עולם הטלנובלות הדרום אמריקאיות סחף את ישראל. דורות שלמים גדלו וגדלים עד היום על הסדרות האהובות והבלתי נשכחות עם שירים מרגשים של כריס מורנה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. קשה לשכוח את ההיסטריה ואת ההתרגשות שליוותה את התקופה. הזמן אולי עבר בלי ששמנו לב אבל האהבה בלב לתקופה הזאת נשארה, לכן כשלפני שנה חן אהרוני הציף את גל הנוסטלגיה עם המופע "שר בספרדית" משירי הטלנובלות האהובות המופע הפך להצלחה מסחררת עם הופעות ברחבי הארץ כשכל הכרטיסים אליהם אוזלים מראש כשהשיא היה אירוח של כוכבת הטלנובלות נדיה דה צ'ילו.

אחרי תיאומי לו"ז מורכבים והרצון להוציא את המופע הזה לפועל הוחלט שהכוכבים ישהו את העבודה שלהם בארגנטינה לשבועיים ויגיעו לארץ. לפני כעשרים שנה הם הופיעו על הבמה בהיכל מנורה כל אחד בהרכב משלו, הפעם הם יעמדו שוב על אותה הבמה עם מופע אחר חדש. בימים אלה מיטב המוחות בארץ ובארגנטינה בונים את ההופעה. הערב יהיה מורכב מהופעות של כל אחד מכוכבי הטלנובלות האהובות: פליפה קולומבו, פלורנסיה.

ברטוטי, רוסיו איגרסבל ושל חן אהרוני, ויכלול ביצועים חדשים ודואטים ללהיטים הענקיים הזכורים עד היום. וילי לורנסו המעבד המקורי של השירים והמנהל האומנותי של האומנים מחו"ל מלווה אותם לאורך השנים והוא יגיע איתם לארץ להופעה. זו תהיה הזדמנות נהדרת לחוות ערב חד פעמי ויוצא דופן שיחבר את הזיכרונות של פעם עם הרבה רגש ומצב רוח טוב שישאיר זיכרון מתוק לעוד הרבה זמן.