רביולי המריבה: ריאליטי האוכל של קשת 12, "מאסטר שף", חזר למסך לפני חודשיים לעונה חדשה ועשירית במספר, בה משתתפים השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, והשף ישראל אהרוני, אליהם הצטרפה רותי ברודו. בשבוע שעבר נכנסה סוף כל סוף התוכנית לשלב הנבחרת, אך נראה כי השופטים עוד לא נרגעו.

הרביולי שגרם לקרע בין אייל שני ושופטי "מאסטר שף" (צילום: רשת 13)

בהצצה לגולשי TMI רביולי שהכינה המתמודדת עדן ים, גרם לקרע בשולחן השופטים. "אני דרכך מבין עוד פעם את מה שאני מבין בכל פעם, שרביולי כולא סיפור בתוכו. פה נכלא קרם גבינה שחוזר על עצמו וחוזר על עצמו ועוד כפית גבינה מכוסה רביולי, ועוד כפית גבינה מכוסה רביולי. אני מוצא בזה רמת שעמום מאוד גבוהה", אמר אייל שני.

אהרוני לא הסכים עם שני וחלק על דברים: "לא נכון! זו תערובת גבינות ארומטית, טעימה, מלאה, עמוקה. אין בה שום דבר ממה שאתה מתאר". שני השיב: "כן, אבל למה לאכול מזה כל כך הרבה? למה שאני אוכל חזרתיות כזאת?". אהרוני: "הרביולי הכי טוב בעולם, כל ביס הוא אותו הדבר".

הצטרפה ברודו לויכוח ואמרה: "הוא מנסה להגיד שאם היא הייתה מערבבת ארטישוק... מה היית עושה? מה היית עושה עם הגבינה?". בשלב זה אנסקי החליטה לקטוע את המריבה וצעקה: "אני לא אוהבת שאבא ואמא רבים", וכולם צוחקים.

שני סיכם: "גם אם כל רביולי חוזר, בכל רביולי יש מידתיות נכונה, פה לא קיימת המידתיות". וברודו ענתה לו: "בתור אחת שמאכילה הרבה לקוחות, זו מנה שהייתה הופכת להיות רב מכר?".