במהלך הופעה: שתי ילדות, בנות 5 ו-10 נפצעו קל הערב (רביעי) ממוט שנפל בהופעה של הצמד המוזיקלי סטטיק ובן-אל באילת, השתיים פונו לבית החולים יוסטפל להמשך טיפול. משטרת מרחב אילת פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

נפילת עמוד התאורה במופע של סטטיק ובן אל  (צילום: דוברות המשטרה)
נפילת עמוד התאורה במופע של סטטיק ובן אל (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, השבועות האחרונים היו סוערים במיוחד בחייהם האישיים של סטטיק ובן אל תבורי. בעקבות הכותרות הלא מחמיאות, חברת "שטראוס" החליטה לגנוז קמפיין בכיכובם שכבר צולם והיה אמור לעלות באמצע החודש. על פי הערכות, עלות הקמפיין מיליוני שקלים, כך סיפרו מקורבים לוואלה! סלבס.

השניים, הובילו את הקמפיין בשנתיים האחרונות וקיבלו שכר שמוערך במאות אלפי שקלים. בשבועות האחרונים, פרסמנו לראשונה ב-TMI כי סטטיק ואשתו, שרית פולק, חווים משבר ביחסים והוא עזב את ביתם המשותף ועבר להתגורר אצל חבר.

כמו כן, לפני שבוע פורסמו הקלטות שתבורי שלח לאורטל עמר, האקסית שלו ואם בנו תו פרינס, בהן הוא התבטא בצורה אלימה כלפי השניים. היום עמר הגיבה לתוכן ההקלטות וכתבה, בין היתר, "האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג, היא מזקקת לתוכה כמעט 4 שנים של התעללות ריגשית וכלכלית. הטלפון שלי מלא בהודעות קוליות וטקסטים אלימים כלפי, וכלפי תו שננטש פעם אחר פעם על ידי אבא שדאג להשמיע בפניו אמירות קשות של הסתה ואלימות".