נועה קירל, כוכבת הפופ הכי גדולה בישראל, שמייצגת אותנו בגאווה גם בחו״ל, סוף כל סוף הגשימה חלום ועלתה על הבמה הכי גדולה בארץ. קהל מכל הגילים, המינים והצבעים פקד את פארק הירקון בהתרגשות, ואחרי ספירה לאחור, וקטע קול של הכוכבת, המופע נפתח בפול גז.

קילה עלתה עם השיר האהוב ״פאוץ״, שלא הותיר את הקהל אדיש. אפשר היה לשמוע את ההרגשות על קולה של הזמרת, שהייתה מוקפת ברקדנים שמילאו את הבמה באנרגיה. המשיכה עם השיר הראשון בקריירה של ״קילה״ בסימפול של ״All the single ladies”. ״אני אעשה הכל שתהנו״, הצהירה, והמשיכה לביצוע אדיר של ״Drum”.

רגע לפני שתכבוש את פארק הירקון: נועה קירל לא הצליחה לעצור את ההתרגשות

נועה קירל בפארק הירקון  (צילום: עומרי סילבר)
נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עומרי סילבר)

אחרי ביצועים לשיר ״חצוף״, נועה המשיכה לביצוע של השיר ״מאושרים״, בו היא אירחה זמר אנונימי שהיה על הקלידים. ולא רק יכולות ווקאליות, קירל הפגינה יכולות ריקוד מרשימות שלא נופלות מאף רקדן על הבמה. 

בשיר ״טיקיטאס״ עלה גם סטפן לגר, אותו היא אירחה לקטע הראפ בשיר המשותף של השניים. סטפן המשיך לבדו עם השיר ״מפיות״, וזו בינתיים דאגה להחליף אאוטפיט. אחריו המשיכה קירל עם הלהיט החדש ״פנתרה״, שאמנם היה מושקע ומרשים, אך הורגש שהזמרת מתקשה בביצוע הקולי. וזה ללא התייחסות לסאונד שלקה בחסר. 

בביצוע של ״Bad little things” קילה נטענה מחדש, ולאחריו, בצניעות ובענווה, היא עצרה לדבר אל לב הקהל, שבהחלט התאהב בה. במיוחד לאור העובדה שבביצוע הבא של ״רעשים״ הצטרף גם אושר כהן המדהים, שהמשיך לביצוע של השיר ״עושה לי בלאגן״. 

קילר חזרה עם השירים ״אם אתה גבר״, ״Please dont sack” ו“יש בי אהבה״, בו היא התפרקה מבכי, וכל הקהל התרגש איתה. בהמשך אירחה את גייל, זמרת מנאשוויל שאתם ודאי מכירים מהלהיט ״abcdefu”, יחד הן ביצעו את ״ Thought about that”. 

אחרי החלפת בגדים זריזה נועה עלתה לביצוע השיר ״מיליון דולר״, בו היא אירחה את הזמר שחר סאול. המשיכה עם מיקס מלהיטיה, ביניהם שיתוף הפעולה עם האקס מרגי, ומשם הכוכבת נתנה ביצוע בועט לשיר ״יהלומים״ על רקע מופע זיקוקים.

בשלב זה ירדה קירל להדרן, בו כיכב הדי ג׳יי איתי גאלו, וחזרה עם סיכום מושלם שכלל שלושה מלהיטיה, כשהאחרון מבניהם היה ״טרילילי טרללה״, שהיה מלווה בזיקוקים ובכניסה יוצאת דופן של הזמר וקומיקאי אילן פלד. ההופעה הסתיימה באנרגיית שיא שהשאירה טעם של עוד. 

נועה קירל, פארק הירקון  (צילום: עומרי סילבר)
נועה קירל, פארק הירקון (צילום: עומרי סילבר)

ההופעה של נועה קירל, פארק הירקון  (צילום: עומרי סילבר)
ההופעה של נועה קירל, פארק הירקון (צילום: עומרי סילבר)