כיממה לאחר התאונה בה נפצע באורח קשה השחקן נירו לוי, אחיו, ערן, התייחס היום (שבת) לאירוע וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אתמול אחר הצהריים פגעו בו שתי מכוניות, והוא על אופנוע 20 מטר מבית, כאשר הוא עבר ברמזור ירוק כמו שצריך". 

בנוסף הודה על התמיכה הרבה וכתב: "אנחנו המשפחה מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות לייצב את מצבו ונירו יחזור לשמח אותנו. תודה לכם על התפילות על העזרה התמיכה והדאגה, אנחנו מאוד מעריכים זאת". 

כאמור, לוי נפצע קשה בבעת שרכב על אופנוע ונפגע מרכב ברחוב שלמה גורן בתל אביב. לוי פונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לפי החשד, נהג הרכב הפוגע חצה את הצומת ברמזור אדום ופגע בנירו לוי.

אחרי שנותח, מצבו התייצב. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. נהג הרכב שפגע בלוי מאחור נחקר במקום וזומן לחקירה, והנהג שחצה באדום פונה לבית החולים במצב קל וזומן לחקירה במשטרה ביום ראשון הקרוב.

זירת התאונה של נירו לוי (צילום: דוברות מד''א)
זירת התאונה של נירו לוי (צילום: דוברות מד''א)

פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: "רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

השחקן והקומיקאי אדיר מילר, אשר יצר את "רמזור" שבה כיכב נירו לוי, כתב באינסטגרם: "מתפלל לשלומך, חבר". המוזיקאי אביב גפן צייץ: "מתפלל לשלומו של חברי נירו לוי".