אגם בוחבוט הופכת את טרנד הטיקטוק לשיר, וחוטפת תגובות נזעמות. כאשר אגם בוחבוט מבצעת את "שירי דיכאון" מתוך אלבום הבכורה שלה "אין קונספט" במהלך ההופעות, הזמרת הצעירה צועקת לקהל במהלך הפזמון: "יותר חזק מה?", והקהל משיב: "כל הלילה". את הטרנד שצבר עד כה למעלה משישה מיליון צפיות בטיקטוק בוחבוט הפכה לשיר קליל וכיפי שבו היא מוכיחה שיש לה הומור עצמי כשהיא צועקת "יותר חזק מה?". בהפקה של בוחבוט מספרים כי הרעיון לשיר הגיע ביום רביעי והוא נוצר תוך שלוש שעות יחד עם היוצרים סתיו בגר, ינון יהל ורון ביטון שאחראים על אינספור להיטים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 



שעות ספורות לאחר שהשיר יצא הבוקר (ראשון) רבים ממעריציה של הזמרת זעמו על השיר, ועל על שהיא נשמעת כאילו היא גונחת בשורה "יותר חזק מה?". "ברכותיי, ילדות קטנות יתחילו מהיום להשתמש במשפט 'יותר חזק מה' עם גניחה וישתמשו בו בבתי הספר בתחילת השנה", כתב אחד המגיבים ביוטיוב.

"כאילו שתופעות טבע כאלו לא קורות ולא קרו עשרות פעמים בשנים מאז שנת 2014. כל כך קל להשפיע על הדור הצעיר ואנשים שמשוכנעים שהם מוזיקאים אמיתיים הורסים אותם. חבל שזמרות חמודות בתחילת דרכן מתדרדרות למקומות כאלו, כי אני אהבתי אותך בשיר 'כמו בריו'". "אשכרה הגענו לשירים כאלה שילדות קטנות בנות 10 יתחילו לדקלם 'יותר חזק מה' עם הגניחה הזאת בסוף ליד המשפחה ובבתי ספר שיהיה להורים בהצלחה", כתב גולש אחר. יחד עם התגובות הנזעמות, מעריצים רבים גיבו את בוחבוט ופרגנו על השיר. "אין כמו הומור עצמי. את מלכה אגם", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "איזה שיר מושלם".

אגם בוחבוט (צילום: מאיר כהן)
אגם בוחבוט (צילום: מאיר כהן)