השיר "Hold me closer", שהוא למעשה הגרסה המחודשת של בריטני ספירס ואלטון ג'ון ללהיט "Tiny Dancer" שוחרר ביום שישי האחרון באופן רשמי - והכבר הספיק להתברג למקומות הראשונים במצעדים, ובריטני עצמה לא נשארה אדישה. בסרטון שהעלתה לעמוד האינסטגרם הידוע לשמצה שלה, היא צעקה: "אלטון ג'ון ואני אשכרה במקום הראשון של המצעדים באיזה... 40 מדינות. הולי שיט!", צרחה.

"אני בטופ עכשיו והולך להיות בזכות זה היום הכי טוב בעולם ואני מאחלת לכם כל טוב". מדובר בפעם הראשונה שבה בריטני מפרסמת שיר שהקליטה מאז השתחררה מהאפוטרופסות של אביה לפני כתשעה חודשים, לאחר 13 שנים ארוכות בהן הופקעה ממנה השליטה בחייה ובקריירה שלה.

View this post on Instagram

A post shared by Elton John (@eltonjohn)

כזכור, לפני כחודש כוכבת הפופ בת ה-40 נפגשה תחת מעטה סודיות עם ג'ון בן ה-75, כדי ליצור גרסה חדשה לקלאסיקה האהובה שלו מ-1971. שם, באולפן מרתף קטן בבוורלי הילס מוקף בנרות, אורות צבעוניים, קלידים ובעלה החדש, ספירס פתחה מחדש את הקריירה המוזיקלית שלה. ספירס הגיעה אחרי חימום, נחושה ומלאה ברעיונות, וסיימה את ההופעה תוך פחות משעתיים. "היא שרה בצורה פנטסטית", אמר ג'ון ל"גארדיאן". "כולם אמרו שהם לא חושבים שהיא יכולה לשיר יותר. אבל אמרתי שהיא הייתה מבריקה כשהיא התחילה אז אני חושב שהיא יכולה. והיא עשתה את זה, ואני כל כך התרגשתי ממה שהיא עשתה".

ג'ון סיפר כי אחרי שהוא והמפיק וואט יצרו את הרמיקס החדש של Tiny Dancer, הם לא היו בטוחים את מי להזמין בתור סולן אורח. ואז לבעלו של ג'ון, דיוויד פרניש, היה רעיון. "הוא אמר שזה יהיה נפלא עבור בריטני ספירס לעשות את זה", סיפר ג'ון. "אמרתי, זה רעיון די מדהים. היא לא עשתה כלום כל כך הרבה זמן". ג'ון הוסיף: "עקבתי אחרי מה שקורה לה כבר הרבה זמן. אתה שוכח שהיא הייתה הכוכבת הכי גדולה בעולם כולו באותה תקופה. ולראות מה קרה לה מכעיס אותי כל כך. מה שקרה לה לא היה צריך לקרות לאף אחד".

Wonderful Crazy Night, אלטון ג'ון (צילום: ללא)
Wonderful Crazy Night, אלטון ג'ון (צילום: ללא)