אמש שודר בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12 ראיון ראשון עם סטטיק, שלאחרונה לא רק פירק את שותפותו המוזיקלית עם בן אל תבורי, אלא גם עבר משבר אישי עם בת זוגו שרית פולק. הזמר דיבר על התקופה הקשה בחייו, הכחיש את השמועות על הבגידה בפולק עם הזמרת אלה לי להב, וסיפר על המשבר בזוגיות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

סטטיק מדבר על היחסים עם אשתו, שרית פולק (צילום: באדיבות קשת 12)

בסרטון שעלה לפייסבוק לפני השידור הכתבת שואלת את סטטיק אם הוא ופולק גרים באותו בית והוא ענה: "אם את משרד הפנים, כן, זה כן". "ואם אני חברה טובה שלך?", התקילה הכתבת, וזה הודה: "כרגע אני ישן אצל חבר. לא חיים ביחד, יש רגעים שאתה לא באמת יודע מה קורה עם הבן אדם".

הגולשים לא נשארו אדישים לראיון וכתבו את דעתם, כאשר רבים יצאו כנגד הזמר. "נו מה לעשו,ת על בגידות משלמים", כתב אחד הגולשים. "ממש מסכן גר אצל חבר יכול לקנות 2 בתים פשאלה", כתב גולש אחר, בעוד אדם נוסף כתב: "מי טס לארה"ב ולא לוקח את אשתו הטרייה איתו נשואים בלי ילדים וכבר כאלה ריבים, מה יהיה כשיהיה ילדים?".

גולשים אחרים הביעו צער על המצב ותמכו בסטטיק: "ממש עצוב, אני מאחלת להם שהכל יסתדר ביניהם ויחזרו להיות ביחד אמן כן יהי רצון", כתבה אחת הגולשות. "סטטיק חמוד. הם פשוט צריכים קצת זמן ספייס מהכל, זו תקופה קשה לכולם ואז לחזור. הכל יהיה בסדר", הוסיפה מגיבה אחרת וגולש נוסף סיכם: "סטטיק תחזור לאשתך אל תיתן לפחי אשפה להרוס את נישואיך יש לך אישה נחמדה אל תהרסו את הבית".