העיתונאית אדוה דדון ספגה ביקורת קשה מהמבקר "הארץ" ניר צדוק, והחליטה להגיב בחריפות. בטקסט שפורסם באתר נכתב: "אולפן שישי הפך לאולם מראות קרקסי, שבו לאן שלא מביט הצופה מופיעה אדוה דדון".

דדון בגיבה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "ביקורת כזו שוביניסטית ולא עניינית לא ראיתי מאודי. אפשר לבקר את התוכן, את העיסוק, את הזמן שניתן לראיון והשאלות שנשאלו או לא נשאלו, אבל כנראה שגם ב-2022 קשה לאנשים מסויימים לראות אישה צעירה שעוסקת בנושאים שנתפסים גבריים, על המסך. מעניין אם גם לגיא פלג או ברהנו טגניה היית סופר את מספר הפעמים (קוראים לזה אינטר-קאט בעריכה) שראו את הפרצוף שלהם על המסך, או חלילה שואלים שאלות", הוסיפה דדון. "יש לי חדשות בשבילך ניר צדוק, אתה הולך לראות אותי עוד שנים רבות במהדורות החדשות בערוץ 12. בטח מתישהו תעבור לספור לי קמטים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

השורד ואושיית הטוויטר גיא גולד הוסיף מצידו: "הידעת? לא כל ביקורת של כל גבר כלפי כל אישה היא שוביניזם ומיזוגניה והסגברה. תמשיכי, את ודומות לך, לשחוק את המושגים החשובים האלו עד דק והזלזול בך  עוד יתגבר, אבל לא בגלל המגדר שלך, אלא כי את פשוט לא מדברת לעניין ומפוצצת באג'נדה רעילה. אף אחד לא אוהב אנשים כאלו. נשים או גברים".

עיתונאי ומגיש 103FM, חיים לוינסון הוסיף גם הוא על המקרה: "הכל טוב ויפה אבל הכתבה פח אשפה", ודדון הגיבה: "לא מתחברת לבחירת המילים הנמוכה שלך, אדם עם אוצר מילים גבוה ועשיר. אך עם זאת, אפילו זו ביקורת לגיטימית, שלא נכתבה שם". על כך הוסיף לוינסון: "מגוחך בעיני שעיתונאית שמתיימרת להיות פה לאנשים חלשים שנעקצים ונרמסים, רומסת באובססיביות אישה חלשה עם רקע פסיכאטרי שחטאה שנולדה בקצרין. מה הקשר בין סכסוך אישי מכוער (שנחקר) בינה לבין בן זוגה לפני מספר שנים ופרשת זדורוב, חוץ מהתפלשות (מילה גבוהה) ברייטינג וקונספירציות רשת?".