העונה השישית של תוכנית הבישול "משחקי השף" יוצאת הערב (שני) לדרך. לצד השופטים הוותיקים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית יצטרפו העונה לשולחן השופטים שלושה שופטים חדשים, מהמובילים בעולם הקולינריה הישראלית. תמר כהן צדק, השופטת השפית הראשונה בישראל והשפית של מסעדת קוצינה הס 4, רז רהב, שף OCD ומהשפים הצעירים והמבטיחים בישראל זוכה בפרס 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון ותומר אגאי שף מסעדת סנטה קטרינה ומוותיקי השפים בישראל.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין", לפרק הבכורה של העונה השישית של "משחקי השף" מגיע לתוכנית מאור יהודה, בן 31. המתמודד שהשתמש בסמים מגיל 14, התגלגל לבית ספר עם מגמת טבחות והתאהב במטבח. לדבריו, המטבח הציל את חייו.  

אחרי ההכירות עמו אומר לו שטרית: "יש אנשים שיש להם רגעים בחיים שברגעים האלו הם צריכים עזרה, וזה נפשי, זה לא קשור לשאלה אם אתה מכור או לא מכור". 

"וסביבים, סביב כל אחד מאיתנו יש הרבה מאוד חברה, משפחה, אנשים, אבל לרגע אחר מרגיש שסביבך יש הרבה מאוד... דמויות שהן כמו אדים, הן שום דבר. הם לא נותנים את העצה הנכונה, הם לא מתגייסים לעזור", אומר השף תוך שהוא לא מצליח לעצור את הדמעות, "ואז קמה איזה אחות אחת, ואז היא התעוררה, וראית איזה מלאך זה, וזה בדיוק האנשים שצריכים".