בשבוע שעבר מגישת הטלוויזיה ועיתונאית האוכל נועה רוזין הודיעה כי הוא עוזבת את תוכנית הבוקר של רשת 13, אותה היא מגישה עם אלעד זוהר, על מנת להתמקד בעסק שלה. כעת, מתברר מי תהיה המחליפה.

מי שתיכנס לנעליה של רוזין ברצועת הבוקר של רשת 13 תהיה המגישה, השחקנית והדוגמנית ירדן הראל, שכבר נמנית עם צוות מנחי הערוץ. הראל נבחרה בחודש ינואר האחרון להגיש את הגרלת הלוטו, ובשנים האחרונות הגישה מגוון תוכניות בערוץ ביניהן "טרמינל", "הכי בעולם" והשתתפה ב"צינור לילה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ירדן הראל  (צילום: יח''צ)
ירדן הראל (צילום: יח''צ)

"אני רוצה לספר לכם שהחלטתי לעזוב את תפקידי כמגישת 'פותחים יום'", כתבה בשבוע שעבר רוזין בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה. "הבנתי שהגיע הזמן להתמקד בעסק שאני בונה בשנים האחרונות. לפנות זמן לפרויקטים בארץ ובחו"ל. להמשיך ללמוד ולהתעמק בתחום. לגדל עסקים נוספים תחת העשייה שלי. לפתח ולתמוך ביוצרים ויוצרות ואנשי ונשות מקצוע שעובדים איתי".

"אני רוצה להתמקד ביצירה והפקה של תכנים חדשים בעולם של פלטפורמות משתנות", הוסיפה המגישה. "תודה למערכת 'פותחים יום' ותודה ענקית ל"רשת 13". "פרידה מרגשת מהאנשים שעבדו איתי לאורך הדרך תופק כמיטב המסורת בהמשך", סיכמה רוזין. "מתרגשת מהצעד הזה ומצפה לראות מה העתיד יביא עמו. אתם יודעים איפה למצוא אותי".