בימים אלה חובקת הזמרת, המלחינה ומנחת הטלוויזיה, מרגלית צנעני, שהפכה לאורך השנים לאחד מהסמלים הבולטים של המוזיקה הים התיכונית, את שירה החדש "מה תעשי בלעדיי?" המוקדש לתרבות הדיבור של ימינו. בשיחתה עם איריס קול ב-103FM, סיפרה מרגול מה בער בה כשהוציאה את השיר.

"זה על תרבות האינסטנט, על תרבות הדיבור הזו 'תעשי לי לייק, תעקבי אחריי'. בעשר שנים האחרונות לייק זה משוש חייו של הנוער. מישהו שעוקב אחרי מישהו זה צרחות. כל זה, והתקשורת, אבל מה - בסוף הוא אומר 'זה בא ממקום של אהבה'", סיפרה מרגול.

עוד הביעה את דעתה על המציאות הנוכחית והמרדף אחרי העוקבים והלייקים ברשתות: "אין מנוס, צריך לראות את זה בעיניים מפוקחות. קוד התנהגותי נאות זה פאסה, התאהבלות יתר זה מקסים. אני לא מבינה את זה, מי שמתאהבל יותר ויותר חמוד, מה מעניין אותי דוגרי אם הוא מתאהבל ככה? איפה התוכן? הבן אדם? החינוך? עזות הפנים זו חזות הכול, לא יכולה להבין את זה. אתה אולי אדם נועז, אדם יוקד, אומר דברים, זה יפה, אבל מאחורי זה אין שום דבר מלייק, עוקב - יכול להיות שזה גל וזה יחלוף, אני חושבת שנתעשת. לא יכול להיות, נכתבים ספרים, יש אנשים מהממים, יש נשים מהממות, מראית העין וגודל הישבן זה חזות הכול".

"מה שנשאר לי זה להסתלבט על זה. לתדהמתי זה עף ברשתות, אז פתאום כן נהייתי אופטימית, אבל מה - אמרתי בואו נצחק על זה", סיכמה.