פנינה רוזנבלום ידעה לא מעט תהפוכות בחייה, היא החלה כדוגמנית ונערת זוהר, הפכה לזמרת עם השיר "תמיד אשה" איתו התמודדה בקדם אירוויזיון 1983 והגיעה למקום האחרון, לאשת עסקים שמנהלת אימפריית קוסמטיקה ובהמשך לחברת כנסת לתקופה קצרה. לאחרונה חזרה רוזנבלום לקריירה המוזיקלית והוציאה מחדש את שירה הקלאסי "תמיד אשה" בגרסה מחודשת.

ביום ראשון היא צפויה להוציא סינגל חדש בשם "בואו נתאחד", הוא שיר מחאה פוליטי שנכתב בעקבות כותרת שקראה בעיתון האומרת "הדיון על 'כן ביבי, לא ביבי' תוקע את המדינה ופוגע בעתידה". בשורה הזו, ניתקל בהמשך השיר. השיר כמו שמציינים נציגה של רוזנבלום: "קורא לאזרחי ישראל להישאר חזקים בעיקר בתקופה מפלגת כמו תקופת הבחירות, וגם לפוליטיקאים היושבים בכנסת להפסיק לשלוח אותנו לבחירות ולהתעסק במי יישב על הכיסא - אלא להתעסק בדמוקרטיה ובעתיד של אזרחי ישראל במדינה".

פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ' (צילום: אביב חופי)
פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ' (צילום: אביב חופי)

זה הוא לא הסינגל הראשון שרוזנבלום משחררת, היא עומדת מאחורי כמה וכמה מפורסמים (ביניהם שירי מחאה נוספים כמו "קורונה קורונה", ו-"בואו נירגע" שנכתב בעת מבצע "שומר חומות") אבל המצליח ביותר ביניהם הוא "תמיד אישה" שהפך להמנון עבור נשים וקהילת הלהט"ב וכאמור אף זכה לחידוש ב-2018.

"בואו נתאחד"
מילים: פנינה רוזנבלום.
לחן: אסף ניסים.
עיבוד והפקה: אורן כהן, אולפני קולות

"חמש מערכות בחירות,
מיליארדים לפח
די לשנאה, די למלחמה
הקימו ממשלה למעננו
בואו נתאחד
ניתן לצדק לנצח
בואו נתאחד למען אזרחי ישראל
בואו נתאחד, ניתן לצדק לנצח
בואו נתאחד למען אזרחי ישראל".

פנינה רוזנבלום (צילום: צילום גולשים)
פנינה רוזנבלום (צילום: צילום גולשים)