אמש נודע כי מגישת הטלוויזיה הוותיקה גאולה אבן סער, שעזבה לאחרונה את תאגיד השידור הישראלי, בגלל הורדת תוכניתה בשל הקשר שלה לבעלה הפוליטיקאי גדעון סער מצאה ככול הנראה בית חדש - רשת 13. המגישה הוותיקה צפויה לחתום על חוזה - ולהגיש את תוכנית הבוקר של הגוף המשדר ולהחליף את מגישי הבוקר נוכחיים של הערוץ, צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל. היום, מיכאלי הגיבה לראשונה לפרסום.

"כולם אוהבים לספר על כשלונות אחרי שטיפסו בחזרה לפסגה ('השנה הקשה בחיי, ואיך יצאתי ממנה אל האור'). לא הפעם, לא אני", כתבה מיכאל בפוסט מרגש. "הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר, כן, גם זה קורה, וזהו אחד שאני דווקא מתגאה בו במיוחד. בחודשים האחרונים עבדנו קשה כדי להביא את הסיפורים המעניינים ביותר אל המסך, את כל מה שאתם חייבים לדעת בכל בוקר וגם - את עצמנו".

"זה לא תמיד קל להביא את עצמך בכל בוקר מוקדם, עם מעט מאוד שעות שינה, אבל התעוררתי בכל בוקר בשמחה, מתוך הכרה בזכות שניתנה לי, לפתוח את היום אתכם, הצופים הנאמנים והאהובים שלי", הוסיף המגישה. "ומתוך הסיטואציה הזו דווקא אני מרגישה צורך לכתוב לכם, כדי שאולי תוכלו לקחת משהו מזה לחיים שלכם ברגעים מאתגרים".

"אני יודעת שכדי להצליח, חייבים להיכשל. זה חלק קריטי בדרך לצמיחה. אבל לא חייבים לסבול מזה", היא המשיכה. "סבל לא חייב להיות תוצאה של כישלון, זה עניין של בחירה. מה כן חייב להגיע? למידה, התקדמות, הסתכלות הלאה ומטרות חדשות ומרגשות. גיליתי שברגע שדלת נסגרת, דלתות אחרות נפתחות".

"אז מה איתי בהמשך? בינתיים, ניפגש בכל בוקר ובמקביל, אני לא נחה לרגע, משום שלהיות אשת חדשות זה לא רק מקצוע, זאת תעודת זהות", סיכמה מיכאלי. "מבטיחה לעדכן ממש בקרוב על הצעד הבא. מי יודע, אולי זו תהיה הצלחה מסחררת. תודה לכם צופות וצופים יקרים, אולי לא שמתם לב, אבל תמיד גם ראיתי אתכם מהצד השני, והשתדלתי לפתוח לכם את היום כמו שמעירים ילד: באהבה, בחיוך ובעדינות. הרי לא תמיד קל פה. לסיום, הרשו לי לאחל הצלחה ענקית לגאולה אבן המצויינת, שהחל מהשנה האזרחית החדשה, כך פורסם, תנחה את העולם הבוקר. אני בטוח אצפה בה".