יכולה לישון עד מאוחר: מגישת הטלוויזיה והרדיו מעיין אדם נפרדה הבוקר סופית מהתפקיד אותו מילאה בארבע השנים האחרונות - פאנליסטית קבועה בתוכנית הבוקר של "קשת 12", "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין.

כזכור, אדם התפרסמה בתור יועצת התקשורת ודוברת שרת התרבות והספורט מירי רגב, ובזכות כך לוהקה לעונה השמינית של הריאליטי "הישרדות", שם העפילה לגמר והגיעה למקום השני ונבחרה בהצבעת הקהל בבית לתואר "חביבת הקהל". החשיפה באי, סייעה לאדם לפתח קריירה טלוויזיונית עם לא מעט תפקידים על המסך. מאז 2018 התרגלנו לראות את פניה של אדם על במסך בשעות הבוקר, כפאנליסטית בתוכניתו של ניב רסקין, "חדשות הבוקר". היום (ראשון) אדם, שתהפוך בקרוב לאמא, נתנה את מונולוג הפרידה מהתוכנית.

מעיין אדם (צילום: אור גפן)
מעיין אדם (צילום: אור גפן)


"אני מאוד אוהבת לבוא לכאן, אני אוהבת אתכם, וזה מקום עבודה שעשה לי לטוב גם מקצועית, וגם מבפנים", אמרה אדם לאות פרידה. "ההריון גמר אותי, הייתי נורא עייפה ונורא מותשת, ואמרתי 'או.קיי, פעם ב-35 שנה מותר להוריד את הרגל מהגז. עם כל מה שנדרש ממני, כדי להביא את הילדה הזו לעולם, זה לישון טוב, לאכול טוב ולהתאמן - זה מה שאני אעשה. אז אני מתחילה מלישון טוב".

"בא לי להישאר, איזה כיף היה לי", הוסיפה אדם, "אני צריכה למצוא את המילים, אני יותר טובה בלכתוב, אבל אני רוצה להודות לך שנתת לי את ההזדמנות הראשונה בטלוויזיה ושהאמנת בי, כי אני יודעת שהרבה רצו שאני אלך מפה. נלחמת עליי, ולימדת אותי את כל מה שאני יודעת על טלוויזיה. אנשים לא יודעים שבתעשייה הזאת יש מעט מקום, אז כולם קצת נותנים מרפקים, ואתה רק הרמת אותי, ואני באמת אסירת תודה ואעשה בשבילך הכל - אפילו לבוא לבחירות ביום שלישי". 

ניב רסקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניב רסקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מוקדם יותר, בחודש נובמבר, עם ההודעה על הפרידה, אמרה אדם בראיון ל-TMI: "יש לי הופעות בתוכנית שנקבעו לאחרי סוכות, רק ביום האחרון אני מתכננת להיפרד. זה היה בית המקצועי שלי, והבית בהרבה מובנים נוספים. רסקין הוא גם חבר בתעשייה וגם מורה דרך, הרגשתי שהוא עושה הכל כדי שאני אצמח. הרגשתי שאני פורחת והרגשתי שנתינה לי כל הבמה להשפיע ולדבר בצורה חופשית, אהבתי לבוא ואני עדיין אוהבת".

"זו המשרה הכי ארוכה שהייתה לי בחיים", מוסיפה אדם. "גם בצבא אתה מחליף מקצוע, וגם בכנסת שלנו יש בחירות כל הזמן. הייתי דוברת של 3 שרים במשך 3 שנים. משהו בבוקר פשוט תפס, הרגשתי שהגעתי למיצוי, ויש עניין של עייפות חומר, שנובעת משעות שהן לא בריאות לגוף. החלטתי שאני מסיימת את החלק הזה, אני נשארתי ב'קשת' וממשיכה להגיש את 'מה הלו"ז'. זה עצוב אבל צריך לדעת מתי עשית את שלך".

מעיין אדם (צילום: אביב חופי)
מעיין אדם (צילום: אביב חופי)