ייצוג ישראל במפת האופנה של הממלכה המאוחדת: אומרים שהיופי עובר במשפחה, ואת האמרה הזו הוכיחו לא מעט דוגמניות, ביניהן שירה ואמה גוטמן, בנותיה של גלית גוטמן. כעת נועם בוהדנה, אחייניתה של הדוגמנית המצליחה מירי בוהדנה, מוכיחה את זה - ולא רק בתחומי המדינה.

הדוגמנית והשחקנית נועם בוהדנה הוזמנה לכמה ימים של פגישות מאוד חשובות על ידי הסוכנות שלה, שהיא גם מובילות בלונדון. ככל הנראה החיילת המשוחררת תאלץ לעשות רילוקיישן עבור כמה עבודות גדולות מסביב לעולם. בוהדנה נמצאת במגעים עם מותג על לשיתוף פעולה קבוע עליו נציגיה מסרבים למסור פרטים כיוון שהחוזה מולו עוד לא נחתם. במידה וכן, זה ידרוש ממנה לעבור לשם לתקופה של כמה חודשים.

נועם בוהדנה (צילום: טל עבודי)
נועם בוהדנה (צילום: טל עבודי)


בוהדנה החלה את דרכה המקצועית בגיל 16 בליווי של הדודה המגוננת, קיבלה ממנה טיפים והשגחה צמודה, מה שהבטיח לה כניסה רכה וקלה יותר לתחום. נועם, במקרה גם ניהלה מזה כשנה זוגיות נוצצת עם גל אדם, אחיו הצעיר של הזמר המסלסל עומר אדם, שנגמרה בשנה שעברה.

כזכור, בדצמבר האחרון, הדוגמנית הצעירה הפתיעה את עוקביה כשבישרה בפוסט אמיץ וחשוב כי היא הקפיאה את עבודתה כדוגמנית בגלל שלא היה לה קל להתמודד עם ההתעסקות בדימוי הגוף שמביאה העבודה בתחום. בפוסט בוגר ששיתפה ברשתות החברתיות כתבה אז בוהדנה: "האמת שבתקופה האחרונה קצת הקפאתי את עצמי מעולם הדוגמנות, כי חיפשתי את הדרך הנכונה ביותר עבורי".

"ההתעסקות עם המשקל והמקום הגדול שיש לדימוי גוף אצל הסוכנים השפיעה עליי מאד, וזה לא היה לי קל. בעיני לכל אחת ואחד יש את המקום שלו בעולם הזה, וצריך לעשות רק מה שעושה לכם טוב, וכן גם אם זה אומר לעלות במשקל. הדרך חשובה לא פחות מהמטרה", הוסיפה בוהדנה. 

נועם בוהדנה (צילום: טל עבודי)
נועם בוהדנה (צילום: טל עבודי)