הזוג דנה ספקטור ורן שריג שישתתפו הערב (ראשון) ב"מטבח המנצח VIP" המשודר בקשת 12, סיפרו על תחילת מערכת היחסים שלהם, כשספקטור קיבלה ביקורת קשה מהוריה על כך שבחרה לצאת עם שריג. "אתה זוכר שרק הכרנו?", אמרה דנה לרן. "פעם ראשונה שבאתי לחיפה. באתי להורים שלך ולא יכולתי לעלות בכלל", ענה לה שריג. 

"כי אבא שלי קרא לך 'אידיוט'", אמרה לו דנה ספקטור והסבירה: "הוא אמר: 'מי מתחתן עם שתי נשים ואז מתאהב בבת שלי? הוא אידיוט'. הייתה לי שיחה קשה עם ההורים שלי". "הלכת לספר להורים שלך שהכרת אותי ואז התקשרתי אלייך והיית עצובה ממש ואמרת לי 'תקנה לי משהו מתוק'. מכל הדברים הבאתי לך מרציפן, שזה ממתק שרק אנשים ממש פרוורטים אוהבים, או מאוד זקנים", אמר לה רן שריג.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דנה ספקטור ורן שריג על ביקורת הוריה: "הוא אידיוט" (באדיבות קשת 12)

עוד הוסיפה ספקטור להזכיר: "נחשפנו בסערה גדולה בתכנית 'מחוברים', התאהבנו". רן הוסיף: "'אנשים אמרו לי 'השתגעת, השתגעת'. אמרתי להם 'התאהבתי'. נכון שמאוהב ומשוגע זה דיי דומה". דנה ספקטור: "אנחנו לא מתביישים יותר בזוגיות שלנו. באמת התאהבנו משורש הנשמה, אנחנו באמת שייכים. למה להחביא את הזוגיות הזאת רק בגלל שהיא נולדה בכזה חטא?". כזכור, ספקטור ושריג הכירו במהלך צילומיו של רן שריג לתכנית "מחוברים", כששניהם היו עדיין נשואים עם ילדים וחטפו מהציבור ביקורת קשה על כך. 

דנה ספקטור ורן שריג (צילום: פייסבוק)
דנה ספקטור ורן שריג (צילום: פייסבוק)