את השחקן עוז זהבי התרגלנו לראות מככב על המסך בתפקידי עומק בסרטים וסדרות איכותיים כמו "התגנבות יחידים" של דובר קוסשווילימ-2010, דרך "לעבור את הקיר" של רמה בורשטיין ועד תפקיד המורה הגיי בתיכון הבעייתי ב"העיר הטובה" השנה. כעת נראה כי זהבי לוקח סיבוב מעניין בקריירה.

זהבי נבחר להנחות את תכנית הריאליטי החדשה "פקין אקספרס", שתשודר ברשת 13 - פורמט מרוץ זוגות הכולל טוויסט כספי מרענן.

"פקין אקספרס" הינה תכנית ריאליטי במסגרתה יצטרכו מספר זוגות להגיע בכל יום ליעד אחר כשלרשותם דולר אחד ליום בלבד. לצורך זה עליהם  להישען על תושייה, כישורים חברתיים ויכולת אלתור, ולהתגבר על מכשולים רבים. הזוג שיגיע אחרון ליעד יודח והזוג שיישאר אחרון במרוץ יזכה בפרס כספי שיעמוד על מיליון שקל.

את התוכנית ינחה עוז זהבי בן ה-39, שחקן, זמר ומנחה, שהחל את דרכו על המסך בהנחיית תוכנית נוער במסגרת שידורי רשת, כשהחברה הייתה חלק מערוץ 2. מאז ועד היום השתתף בתכנים בולטים בקולנוע ובטלוויזיה הישראלית בינהם הסדרות - עספור, זגורי אימפריה, העיר הטובה ועוד.

מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ״ל רשת 13: ״שמחים וגאים לשתף פעולה עם עוז זהבי מהשחקנים המוכשרים והמובילים בישראל. ״פקין אקספרס״ היא מתכניות הריאליטי המסקרנות ביותר כיום בשוק הפורמטים הבינלאומי, ואני משוכנע שלעוז תיהיה תרומה בהצלחתה. ״
 
הפורמט שמשודר ב- 17 מדינות בעולם יופק באמצעות חברת ההפקה  ״גיל הפקות״ בשיתוף תאגיד ״אקולין״, המפיק הבינלאומי של התוכנית.